Görkorizáshoz milyen kesztyűt használtok/ajánlotok?
Kezdő vagyok, sokat esek. Használok térd,- könyök,- és csuklóvédőt is. Eddig a hűvösebb időkben vettem egy téli kesztyűt, de most már nagyon meleg. Kesztyű nélkül viszont nem merek menni, mert lekopna az összes bőr az ujjaimról.
Olyan kesztyűt keresek, ami az ujjakat is fedi, nem meleg, és nem is drága. Az sem hátrány, ha ki is néz valahogy.
F
a kézvédő megvédi a kezedet, az ujjaidat is, amennyire kell
görkorival rengeteget estem, sosem lett semmi baja az ujjamnak, még le se nagyon horzsoltam
szal szerintem külön kesztyű nem kell, és nyáron meleg is
ami meg védené az ujjaidat annak azért vmennyire vastagnak kell lennie, akkor meg ugye meleg
A te csuklóvédőd milyen?
Mert nekem csak a tenyerem és a kézfejem takarja, az ujjaim egyáltalán nem. Ezért gondoltam a kesztyűt. Meg az eddig használt kesztyűn is ott vannak a súrolásnyomok.
Én csak csuklóvédőt használok, és egy kezemen meg tudom számolni, hogy 8 év alatt hányszor estem el. Nem tudom ti hogyan estek el görkorival, valamit nagyon rosszul csinálhattok, mert kifejezetten nehéz görkorival elesni. Meg akkor is, ha beakad a kerék egy repedésbe, az ember ösztönösen kilépkedi. Az 5 éves lányom két hete tanul görkorizni, és most már csak nagyon-nagyon ritkán esik el, pedig egy ovis kislány.
A kérdésre válaszolva szerintem bőven elég a csuklóvédő meg a térdvédő. Ha ilyen sokat esel, akkor egy sisakon is elgondolkodnék, de legfőképpen egy rendes görkorin meg valakin, aki megmutatja hogyan kell, mert ez a sok esés nem normális.
úgy esel el hogy
a) keresed a határaidat
b) fáradt vagy
ha kimegyünk korizni, az mimnimum fél napot jelent, soksor éjjel megyünk haza koriban, simán el tudsz esni akkor már bármiben
persze én sem esek el attól, hogy csak gurulgatok, de ha aznap nem estél el, nem is koriztál igazán
3as, az 50k-s korimban is simán elesek neked :)
a térdvédőm is a csuklóvédőm is simán szét van karistolva
ja és csajozás közben is el lehet ám esni, akkor véresen :)