Kezdőoldal » Sport, mozgás » Egyéb kérdések » Rendeltem proteint, és kaptam...

Rendeltem proteint, és kaptam hozzá egy ilyen mini mintát. De mi ez a kis zacsi?

Figyelt kérdés
Hali. Az van ráírva, hogy BioTech USA, Nitro Gold Pro Enzy Fusion /MuscleProteinPower/. Persze olvastam gugliban, hogy 8 fehérje van benne, és hogy lassan szívódik fel. Meg hogy valami BCAA meg glutamin és kreatin pH-X, úgyhogy ez így már nekem bonyi. Mikor igyam vagy hamizzam én ezt meg? Este?

2013. márc. 15. 14:31
 1/7 anonim ***** válasza:
Reggel, napközben étkezés mellé, bárikor.
2013. márc. 15. 14:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:

Bármikor !

De ezek csak 15 grammos kiszerelésben vannak...

2013. márc. 15. 14:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 A kérdező kommentje:
Köszi. Mégegy kérdés, ami lehet hülyeség, de amatőr vagyok még ezen a téren: ha mondjuk az esti túrómra szórom, az oké? Mármint nincs benne semmi olyan, amitől esetleg nem tudok jól aludni? Szóval letolhatom nyugiban, teljesen rendben van? Nálam a fehértípusokat követően megáll a tudomány :)
2013. márc. 15. 15:05
 4/7 A kérdező kommentje:
Igen, amúgy tényleg 15 grammos.
2013. márc. 15. 15:05
 5/7 A kérdező kommentje:

fehértípusokat = fehérjetípusokat


Ja igen, és ugye ez is természetes tápkieg? :)

2013. márc. 15. 15:06
 6/7 anonim ***** válasza:

Nincs természetellenes tápkieg (: Fehérjéből nem is tudunk mesterségeset csinálni, iparilag megoldhatatlan.


Egy adagtól kb semmilyen észrevehető változást nem fogsz érezni, aludni is fogsz tőle nyugodtan.

2013. márc. 15. 15:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 A kérdező kommentje:
Igazad van, úgy kellett volna kérdeznem, hogy ez is tápkieg-e, de akkor így rendben van. Köszi neked is.
2013. márc. 15. 15:16

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu