Kezdőoldal » Sport, mozgás » Egyéb kérdések » Melyik a leggyorsabb alakformá...

Melyik a leggyorsabb alakformáló edzés?

Figyelt kérdés
20 éves lány vagyok és olyan 60 kg környékén lehetek + 168 cm. Nem igazán szeretnék fogyni, maximum a hasamról, sőt... az alakomat szeretném formálni. Hallottam arról is, hogy a Pilates nagyon jó, próbálta már valaki? Állítólag a narancsbőrön is segít egy icipicit. Vagy esetleg valami hasznos tippetek nincs? Tudom, az étkezésre oda kell figyelni, de kezdő vagyok, így nem tudom, hogy melyik a jó alakformáló edzés. Kérlek segítsetek! Saját tapasztalatok jól jönnének. Előre is köszönöm!!

2012. nov. 21. 23:50
 1/7 anonim ***** válasza:

hűha:)

vannak itt tévhitek.

a pilátesz a gerinc körüli mély izmok megerősítésére kialakított edzésrendszer.

ha gerinc problémád van,vagy szeretnéd megelőzni,jobb tartást akarsz,akkor ideális.

de az edzések cal igénye nem túl magas és inkább funkcionális,mint látványos a vele elért eredmény.

kétségkívül nagyon hasznos,de a bombanők nem pilátesz edzéseken készülnek.

narancsbőr.

ez egyszerűen csak azt mutatja,hogy magas a testzsír százalékod.

ennyi.

ha lejjebb viszed,eltűnik.

a legjobb testű csajok meg kb így készülnek-

[link]

[link]

[link]

2012. nov. 22. 00:33
 2/7 anonim ***** válasza:

Egyetértek az első hozzászólóval. A leggyorsabb és a legjobb edzéskombináció: súlyzós edzés kiegészítve aerob edzéssel + szálkásító diéta.

Nincs helyi zsírégetés, tehát azt nem tudod megtenni, hogy csak a hasadról fogyj célzottan. Genetikailag eldöntött, hogy ki, honnan, milyen ütemből adja le a zsírt.

Tehet kellene súlyzós edzés:

[link]

3 heti 3-4 aerob edzés is (kocogás, bicaj, ellipszis tréner, lépcsőzőgép, stb).

+ a célnak megfelelő étrend.

2012. nov. 22. 05:53
 3/7 A kérdező kommentje: