Ha beirtnam a panaszkönyvbe, de közben sikerült megoldani a problémát, lesz belőle ügy?
Lényegtelen a történet (vagyis nem akarom leirni).
Félig kitöltöttem (adatok, probléma) , de közben elnézést kértek stb stb.
Áthúztam és nem vettem ki a példányom.
Ezt nekik attól jelenteni kell, vagy ennyibe marad?
Hol van?
Nyilván a főnök el fogja olvasni, és kb. annyi.
Nem tudom, hogy mi indított a panaszkönyvi beírásra, de én úgy vagyok vele, hogy azzal a céllal írok be, hogy változás legyen. Az ügyintéző. eladó stb. azért mond akármit, hogy ne legyen beírás, hogy a főnök ne csessze le, viszont változni már nem, így az alapprobléma megmarad. Ha egyszer odáig jutottam, hogy elkértem a panaszkönyvet, akkor nem csinálok segget a számból, beírok. Mondjuk azt a tényt is, ha közben az eladó a beírás hatására jobb belátásra tért, és megtalálta a megoldást.
Annyi van ilyenkor, hogy 30 napon küldenek egy levelet. hogy kivizsgálták. Az a tapasztalatom, hogy sokszor nagyon inkorrektek. Hazudnak, vagy elhallgatnak dolgokat (pl. mindenre reagálnak, csak a panasz lényegi dolgát nem említik meg.
Nem csináltam segget a számból, elhiheted. A kérdés szempontjából nem releváns a miért.
Köszönöm a válaszod! Erre voltam kíváncsi.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!