Miért fontos a Vásárlók könyve? Mire jó? Olvassa azt bárki? Van olyan üzlet, ahol le se izélik, ah beleírsz, máshol meg rögtön készségesen megoldják a problémát, ha elkéred.
Figyelt kérdés
2016. aug. 24. 08:38
1/5 Andizsuzsi válasza:
Muszáj olvasni, ugyanis elméletileg 30 napon belül válaszolniuk kell. Ha nem teszik meg, vagy nem vagy elégedett a válasszal, a fogyasztóvédelemhez fordulhatsz.
2/5 PresidentEvil válasza:
Nem haszontalan dolog. A vásárlók könyvét az üzletvezető rendszeresen ellenőrzi, legtöbbször pont ő az, aki a panaszra választ ír és minden bejegyzésre 30 napon belül írásban választ kell adniuk, tehát nem sumákolhatják el a dolgot. Már csak azért sem, mert a bejegyzésből az egyik példány a tiéd, azzal mehetsz tovább panaszkodni a fogyvédhez, önkormányzathoz, sóhivatalhoz stb.
3/5 anonim válasza:
A fogyasztóvédelmi panaszok első lépcsőfoka (illetve a második, azt leszámítva, hogy szóban közli). Lényege, hogy írásos nyoma maradjon, ha valami gond, vagy bármilyen (akár pozitív) észrevétel, javaslat lenne.
4/5 A kérdező kommentje:
és internetes boltoknak hol a vásárlói könyve?
2016. aug. 25. 18:41
5/5 anonim válasza:
Internetes boltoknal is panaszt tehetsz. Nem kell formailag vasarlok konyvenek lenni. E-mat ursz a boltnak 30 napon belul kotelesek valaszolni. Ha nem teszik, akkor BFKH figyasutovedelmi osztaly az elso foku hatosag. Ezt szigoruan veszik tobb szaz ezerrevbirsagolnak csak azert ha 30 napon belul nem valaszolnak.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!