Egyetértenél egy ilyen intézkedéssel?
1. Benzin magánszemélyeknek ~700Ft/L (magasabb adóval terhelnék)
Kiegészítés: üdülési csekkre kedvezmények.
2. Benzin cégeknek, céges autótól - kamionig ~250Ft/L (támogatott)
(arányosan csökkentve/növelve a gázolaj és egyéb üzemanyagok árát is.)
Szerintem várható eredmények:
-Rövidtávra nem autóval mennének az emberek -> gördülékenyebb haladás az utakon.
-Biztonságosabb közlekedés.
-Csökkenő szmog tartalmú, élhetőbb nagyvárosok.
-Nagyobb bevétel a tömegközlekedésben.
-Egészségesebb társadalom (mozgás, bicikli gyaloglás)!
-A autógyártók elmozdulnának a környezetbarát autók kifejlesztéséhez és gyártásához.
Üzemanyag és tömegközlekedésből származó magasabb profitból a busz/vonat/stb-járműpark fejlesztésére, és a környezetbarát autók fejlesztésének támogatására is jutna.
Szép, szép, de ilyen úgysem lenne és nem a várt hatást eredményezné. És azért ha én beülök az autóba 1 hónapban egyszer kétszer többször 700 ft/l-ért tankoljak?
A kényelmes fenekűek akikből jó sok van úgyis lázadnának.
"Szerintem várható eredmények:
-Rövidtávra nem autóval mennének az emberek"
Szerintem meg a várható következmény egy autósblokád lenne és óriási felháborodás.
Nem semmi volt ezt neked kitalálni!
Mondjál az én esetemre megoldást autó helyett:
59 éves, dolgozó nő. 8 km a munkahelyem, tömegközlekedéssel ebből 5 km lehetséges, 1 óra 15 perccel korábban érek be.
Hazafelé reggel 6-kor végzek, 7:20-ra érek haza.
Mélyvénás trombózis után nem ajánlott a bicikli és a gyaloglás a bicajt tolva, mivel 1 veszélyes lejtő ill. 1 veszélyes emelkedő is van az úton.Ép lábú emberek is meggondolják.
Az ápolói fizetésemből gyaloghintóra nem telik, az általad javasolt benzinár mellett vszínű nem autóznék.
Azt mondod, hogy a kötél olcsó és környezetbarát, hát kössem fel magam?
Szerintem ez nem megoldás, mert rengeteg kiskaput hagy, és azok, akiknek a seggükhöz van nőve az autó úgyis megtalálnák a módját, hogy olcsón tankoljanak!
Ráadásul az igazi gond így is a városban van, nem az autópályákon, és így a családi nyaralásokat is belföldre ellehetetlenítené, és többek között a népszerű horvát tengerpartra is.
A városi közlekedés fenntarthatatlan most úgy ahogy van, és csak ezt kell megnyírbálni. Erre jó módszer lehet a dugódíj, a belvárosban a forgalom szándékos lassítása (elterelések, dugók), illetve a parkolódíjak további emelése.
Egyik sem esik jól, de sajnos nincs jobb!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!