Ez a Puzsér féle sétáló Budapest, ami a Madridihoz hasonló, tök jó, de mik a hosszú távú tervek és mi a járható út?
Gondolok itt arra, hogy Madridban az elektromos autók járhatnak, és elég furcsa így, mert megmaradnak gondolom a négysávos utak, csak nem lesz rajtuk autó. Aztán majd néhány év múlva már olyan sok elektromos autó lesz, hogy újra megtelnek az utak.
Ezzel szemben Puzsér ki akarja teljesen tiltani az autókat és gyalogos és biciklis zónává tenni. Itt is az a kérdés, hogy a négysávos utakkal mi lesz. Ha hosszú távon a Puzsér terv megy, akkor be lehet rendezkedni sétáló utcákra, de megintcsak fura lesz, hogy a négysávos utakat lekövezik.
->A belvárosban nagyobb terhelést fog kapni a tömegközlekedés feltehetően.
->Ha már akkora gond van a levegővel, akkor parkosítani kellene.
Madridban kissé könnyebb ezt megvalósítani miután 13 metróvonal, szamtlan busz, villamos járat van nem beszélve a Cercanias helyi érdekű vasútról. Ilyen infrastruktúra mellett könnyű zöldesíteni a várost.
Puzsér programja akkor valósítható meg ha pl. a 4-es metró Budaörs - Újpalota közt járna, hév vonalak össze lennének kapcsolva a belváros alatt, P+R parkolók, teljesen kiépített M0-s lenne. Attól mert neki állunk sétálóutcákat csinálni mindenhova, még van átmenő forgalom, azzal kell kezdeni valamit. Attól mert a belvárosból eluzzuk a forgalmat, a szennyezés máshol fog keletkezni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!