Cégre irattam egy termék számláját, ami nem működik az elvárások szerint. A pénz visszafizetésére van valamilyen módon lehetőség?
Igy jar, aki okosba' veszi, cegre, az olcsobbikat mer' hat a markas az csak draga, pon' olyan jo a kinai is, nem? Hat, nem. Cegkent nem illetnek meg a fogyasztoi jogok, meg hat ugye forumokat azelott kene olvasni, hogy megvesszuk a termeket.
Ha hibas, nyilvan jar a gari / szavatossag, de ha siman csak nem tetszik, nem a te elvarasaidnak megfeleloen mukodik, akkor igy jartal, orulj hogy egyaltalan felajanlottak a levasarlas lehetoseget.
Manapság minden kínai még téged is ott gyártottak .:D Ez egy 160 kilós cucc elméletileg nem szar csak gyakorlatban. igazából a viszonyítási alap a lényeg. Ha veszel egy hajszárító reális elvárás hogy a hajszárítóságát betöltse, még ha nem is olyan minőségben, de azért a venti foroghat folyamatosan, ne akadozzon..
Ha cégként belesik a tevékenységi körbe, elég kicsi rá az esély hogy nem arra veszi a terméket az ember.
Szerintem a termék nem hibás, hanem egyszerűen ilyen.
Nem hiszem hogy visszakapod a pénzt, és ez nem a 220volt hibája, nem kötelező nekik megtenni, és ha megtennék mindenkivel akkor nagy veszteségük lenne.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!