Kezdőoldal » Politika » Törvények, jog » 2.5 éve vásárolt laptop, mást...

2.5 éve vásárolt laptop, mást küldtek, most akarnak intézkedni?

Figyelt kérdés

Sziasztok,


2.5 éve vásároltam egy laptopot, elvileg jobbat küldtek (i7-et i5 helyett, jobb grafikus chip)

Mivel én nem értek hozzá így nem tűnt fel, még az se tűnt volna fel ha rosszabbat küldenek, mert a márka ugyanaz volt.


Igen, most akarnak intézkedni, hogy fizessem ki a különbözetet. (~100k)

Én mondtam hogy ezt nem fogom megtenni.

Amit ajánlottam: Visszaküldöm a laptopot, ők meg a vételárat visszafizetik. (Nem fogadták el értelemszerűen, nem érné meg nekik)

Azt is mondtam hogy akkor cseréljék egy azonos tudásúra, azonos vételárúra.

Aztán mondták hogy ők nem akarják a laptopot tőlem, csak pénzt.


Ha nem fizetem ki, akkor mi történhet?

Ők hibáztak, nem én...


2018. júl. 31. 14:09
1 2
 11/17 anonim ***** válasza:
Melyik cég ez?
2018. júl. 31. 17:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/17 anonim ***** válasza:
Mondjuk engem is érdekelne, hogy melyik cég ilyen hülye.
2018. júl. 31. 18:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/17 A kérdező kommentje:

Helyi, csak itt van boltjuk, habár futárral küldenek ki cuccokat bárhova.

Nem írok nevet mert akkor teljesen beazonosítható, ha netán bíróságra kerül az ügy, akkor azt ne tudják már felhozni hogy nyilvánosságra hoztam egy ilyen ügyet, ezáltal őket lejárattam.

2018. júl. 31. 18:30
 14/17 Alex Fly ***** válasza:
0%
Ha komolyan bíróságra akarják vinnib akkor előzd meg őket. Simán perelhetőek, amiért nem a szerződésben szereplő árut küldték...
2018. aug. 1. 04:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/17 kovpet ***** válasza:
Alex Fly: a bíróságon nem a gyorsabb győz, hanem (jó esetben) az, akinek igaza van :)
2018. aug. 3. 09:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/17 Alex Fly ***** válasza:

@kovpet: és jelen esetben kinek van igaza? Annakb aki átvágta az ügyfelet és nem a megrendelt árut küldte neki,ráadásul a hozzáértés hiányát kihasználva ezt még csak nem is közölte vele akkorb amikor lett volna lehetősége az elállásra; és most, két és fél év után ismeri el a hibáját, ráadásul mikor a kérdező felajánlotta, hogy akkor -holott erre már lejárt a törvény által biztosított határidő- lehetőséget ad a cégnek a hiba kijavítására illetve az üzlet semmissé tételére, elutasítják azt?

És most ők követelnek olyan összeget az áldozaton, amely valószínűleg meggaladja a kérdéses laptop jelenlegi piaci értékét?

A fogyasztóvédelem mit szól ehhez?

2018. aug. 3. 11:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/17 kovpet ***** válasza:

Nyilván a kérdezőnek van igaza, de te arra biztatod, hogy ő lépjen. Ez nem lenne okos húzás.

Pereskedni szívás. Szívjon a cég, ha mindenképp perre akar menni. De száz ezerért nem fog, az szinte biztos. Főleg nem ennyi idő után, tuti elveszítenék a pert.

2018. aug. 3. 11:56
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!