2.5 éve vásárolt laptop, mást küldtek, most akarnak intézkedni?
Sziasztok,
2.5 éve vásároltam egy laptopot, elvileg jobbat küldtek (i7-et i5 helyett, jobb grafikus chip)
Mivel én nem értek hozzá így nem tűnt fel, még az se tűnt volna fel ha rosszabbat küldenek, mert a márka ugyanaz volt.
Igen, most akarnak intézkedni, hogy fizessem ki a különbözetet. (~100k)
Én mondtam hogy ezt nem fogom megtenni.
Amit ajánlottam: Visszaküldöm a laptopot, ők meg a vételárat visszafizetik. (Nem fogadták el értelemszerűen, nem érné meg nekik)
Azt is mondtam hogy akkor cseréljék egy azonos tudásúra, azonos vételárúra.
Aztán mondták hogy ők nem akarják a laptopot tőlem, csak pénzt.
Ha nem fizetem ki, akkor mi történhet?
Ők hibáztak, nem én...
Ne foglalkozz velük mert csak hülyére akarnak venni.
Én a helyedben fel sem venném a telefont, nem is reagálnék semmire, és mit tudnak csinálni? Feljelentenek? És akkor mivan? Egy ennek már 2,5 éve, és érdekes hogy csak most vették ezt észre. Másrészt ha annyira erősködnek keresel egy ügyvédet és ennyi. perelni úgy sem fognak mert többe kerülne a leves mint maga a hús, meg évekig eltartana.
Úgy tudom a hibás teljesítésről való értesítésnak van egy határideje, ha az után szól bármelyik fél cumi.
Írd meg a homár blognak, érdekes eset.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!