Mit lehet tenni, hogyha a webshop elállás esetén nem szándékozik visszaadni a kiszállítás árát és a vevőnek kell megfizetni a visszaküldés költségeit is?
a termék árát és a kiszallitas diját kell visszaadnia
a visszaküldés költségeit a vevö állja
Mert nem kell. A visszaküldés ára minden esetben a vevőt terheli, mert az elállási jog nem vonatkozik rá.
Ez a törvény.
Jelenleg a fogyasztóvédelmi ügyekben első fokon a járási kormányhivatalok járnak el. Náluk tegyél panaszt. (Előtte érdeklődhetsz is náluk, hogy mit és hogyan kell.)
Nem tudom, hogy mennyit ér a dolog, de ez van, ezzel lehet próbálkozni.
Én a hivatalos út előtt megfenyegetném a webshopot e-mailben, hogy panaszt teszek ellenük. Lehet, hogy egy esetleges büntetés elkerülése elég ok lenne nekik fizetni.
Ahogy írták már, csak a kiszállítás árát kell visszafizetniük, a visszaküldés árát nem. Azt csak hibás teljesítés esetén kellene.
Azzal tisztában vagyok, hogy a visszaküldés költségeit a vevő fizeti, de miért kell a kiszállítás árát is sok helyen, mikor a törvény mást mond.
Sok webshop nem megfelelően jár el és senki nem bünteti őket ezért.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!