A nagy neves és multicégek pénzelik keményen a bíróságokat és a fogyasztóvédelmet vagy érdemes hozzájuk fordulni?
nem akarok nevet írni nyilván, de egy értékesebb dologról van szó, ami tök evidens h hibás és garanciális és cserélni kéne, de nem hajlandók, és hiába fenyegetem őket a fogyazstóvédelemmel vagy perrel, baromira nem érdekli őket.
és hát azért hallottam már X cégről h tök hiába megy ki a fogyvéd, mert tejelnek elég szépen, szal ott aztán vásárlónak soha nem lesz igaza. és mivel magyarországon vagyunk, nagyjából természetesnek is veszem sajnos.
ez mennyire általános jelenség ma nálunk? ha nincs élrtelme, akkor nyilván meg se próbálom, felesleges még százezreket elveszteni egy előre lezsírozott per miatt ...
köszönöm
Felejtsük már el a pereket könyörgöm. Fogod, kicsapod a balhét a médiában, a közösségi médiában, stb.
Nem azért veszítenéd el a pert, mert le van zsírozva, stb, hanem ezeknek olyan ügyvédeik vannak, akiket te nem engedhetsz meg magadnak.
abban az ügyvéd-dologban nem vagyok biztos, de amúgy igazad van, sokkal nagyobb fegyver, csak persze kérdés, mivel és emnnyire tudnak visszavágni.
és megint a pénznél kötünk ki, mert ha akár olyan ügyvédeik vannak akár lezsírozásról van szó, akkor simán elintéznek egy rágalmazási pert is az embernek .... 50 millió sérelemdíjjal persze még utána.
Nem tudom, milyen termékről és melyik cégről van szó, biztosan a céggel van a gond, és nem mondjuk a hazai szervizzel/disztribútorral? Csak azért kérdezem, mert nekem volt már garanciális vitám szintén világmárkás, nagy értékű termékkel kapcsolatban, az eladóval nem vergődtem zöld ágra, úgyhogy fogtam magam és felhívtam a cég hazai központját. 10 perc alatt mindent elrendeztünk. A Tékozló Homáron láttam olyan sztorikat is, hogy a központtal zajló levelezés hozott megoldást.
A nagynevű multiknak nagyon jól, áttekinthetően, egyértelműen rögzített szabályaik vannak, elemi érdekük, hogy így legyen, ha sehogy sem tudsz megoldást találni a fenti utakon sem, jó eséllyel nekik van igazuk.
#4
hmmmmmmmmmmmmmm
mit is mondhatnék erre? ahogy írtam, kicsit se csodálkoznék, ha biztosra megtudnám, akkor se
#3
nos igen, a garanciális szerviz egy teljes horror, de már eget verően pofátlan módon hazudnak, átcsesznek, és most éppen a márkaképviselettel "vitázok", érdekes módon rendkívül kényesen kerülnek minden írásos érintkezést, én persze elküldöm a levelet meg panaszt stb, bizonyítékot levélben, írásban, ők meg moindig felhívnak, hiába kértem nyomatékosan h csakis írásban tartsuk a kapcsolatot. na most olyan egyértelmű hibáról van szó h nem lehet igazuk, mert a vak szemét is kiveri a jelenség, csak hát nem olcsó dolog ugye, és gondolom, próbálnak a végtelenségig fárasztani, hátha feladom ....
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!