Mit tudok tenni, ha a webáruház nem javíttatja meg a garanciás terméket? Tobbi lent
Figyelt kérdés
februárban vettem egy 150e ft értékü drónt. júniusban előjött egy hiba, ami miatt nem tudtam használni. elvittem a webshopba. 3 hétig volt javitason. vissza jott hozzám a szerviz utan. kiprobalas utan kiderult, h igazabol semmit nem javitottak rajta, mivel ugyanaz a hiba még mindig fenn áll. visszakuldtem, ennek már tobb, mint 2 hete.
mit tudok tenni ilyenkor?
es mit tudok tenni abban az esetben, ha megint javitas nelkul kerul vissza hozzám?
válaszokat elore is koszonom.
2017. júl. 13. 17:33
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!