Kezdőoldal » Politika » Törvények, jog » Mit tudok tenni, ha a webáruhá...

Mit tudok tenni, ha a webáruház nem javíttatja meg a garanciás terméket? Tobbi lent

Figyelt kérdés

februárban vettem egy 150e ft értékü drónt. júniusban előjött egy hiba, ami miatt nem tudtam használni. elvittem a webshopba. 3 hétig volt javitason. vissza jott hozzám a szerviz utan. kiprobalas utan kiderult, h igazabol semmit nem javitottak rajta, mivel ugyanaz a hiba még mindig fenn áll. visszakuldtem, ennek már tobb, mint 2 hete.

mit tudok tenni ilyenkor?

es mit tudok tenni abban az esetben, ha megint javitas nelkul kerul vissza hozzám?

válaszokat elore is koszonom.


2017. júl. 13. 17:33
 1/1 anonim ***** válasza:
Fogyasztóvédelem
2017. júl. 13. 18:22
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!