Milyen jogi lehetőségek vannak?
Nemrégiben vásároltam egy webáruházból. A megérkezett termék nem felel meg az ott leírtaknak, illetve a csomagolásán feltüntetett teljesítményre sem képes.
Az eladó cég nem reagál, nem lehet őket elérni.
Milyen jogi lépéseket tehetek ez ügyben?
Attól függ, honnan rendeltél. Ha ebay pl. ott vitát lehet kezdeményezni és vissza utalják a pénzt.
Írj az oldalnak. Esetleg telefonon keresd fel őket.
1. 2 heten belul jogod van visszakérni a pénzt az internetes vásárlás utan.
2. Szerződésszegés történt.
Ők azt mondtak h a termek ilyen es ilyen. Amit te kaptam, az nem felel meg nekik. Termek minőségével kapcsolatos szerződésszegés. Ha termek, ami gondolom, hogy az, akkor termekszavatossag, amit 2 lepcsosen alkalmazhatsz. Elsősorban a termek kicseréléset es javítását kerheted. Másodsorban, lehetséges a javítást kérni mással, a különbözetet ok fizetik meg. Lehetőseged van elállni, felmondani a szerzodest es stb, nem hinnem, hogy ideig fajulna.
Sztem a ket hetes dolog lesz alkalmazva.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!