Mi tévő legyek?
Figyelt kérdés
Feladtam egy csomagot az Egyesült Államokba 14.-én és arról volt szó hogy Szerdára ott lesz(gyors posta), a magyar posta tette is a dolgát Hétfőre Amerikában volt a posta de az USPS úgy gondolta miért ne küldjük el Jamaicába. A blokk hátoldalán az van hogy ezt a csomagot minden csomag felett le kell szállítani. De nekem az amerikai posta így szállította le: New york-Jamaica-Chicago-San Francisco-Houston(végállomás) és csak ma ért oda két hét késéssel. Ilyenkor az Consumer Protection-nek kéne írni? Az USPS-t felhívtam de körülbelül annyit válaszoltak nem tudnak mit csinálni. Ilyenkor a fogyasztóvédelmet(Consumer Protection) kell bevonni? Nagyon idegesít hogy a magyar postát szidtam eddig és kiderült hogy a jenkik cseszték el. Ilyenkor lehet kártérítést kérni?2017. febr. 4. 00:37
1/1 anonim válasza:
Ez nem a fogyasztóvédelem feladata. Problémádat a céggel egymás közt kell lesakkoznotok. Ha közösen nem tudtok megállapodni, akkor marad a polgári per, bár nem látom milyen károd származott ebből.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!