Kezdőoldal » Politika » Törvények, jog » Szervizbe leadott termékem...

Szervizbe leadott termékem eltűnt? Nem küldik! Mit tudok tenni?

Figyelt kérdés

November 17-én adtam le.

December 8-án írtak emailt h 3-5 napon belül itt lesz.

Többször hívtam őket, emailre nem válaszoltak.

Aztán tegnap kaptam egy nagyon nem megnyugtató választ, miszerint idézem.


"Kedves hölgyem, természetesen megértjük a felháborodásod, de muszáj választ kapnunk a futárszolgálattól és logisztikától, hogy hol a csomag, csak ezen információk birtokában tudunk akár a termék pótlásáról vagy kártérítésről intézkedni."


És hogy ez mennyi időbe telik erre a válasz :


"ez az adott helyzettől függ, igyekszünk mihamarabb megoldást találni a problémára. Türelmed ezúton is köszönjük!

Üdvözlettel: Az eMAG csapata"



Futárszolgálatot is hívtam ők náluk nincs a csomag, nem tudnak semmit tenni...



Mit tehetnék??



2017. jan. 13. 09:40
 1/7 anonim ***** válasza:

Elolvasod a honlapjukon lévő szabályzatot, hogy hány napjuk van az ügy megoldására.

Írsz nekik újra és erre hivatkozol, hogy x napjuk van még vagy már lejárt. Ha nem intézkednek, akkor a fogyasztóvédelemhez fogsz fordulni. Ez szokott hatni :)

2017. jan. 13. 09:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 A kérdező kommentje:

4. A vásárlóhoz való visszaküldés


A megjavított termék futárszolgálat által kerül feladásra, melynek maximális kézbesítési időtartama Magyarország területén belül 72 óra. A termék garanciája meghosszabbításra kerül azzal az időtartammal, mely a szervizben történő regisztrációtól a tulajdonoshoz való visszajuttatásig eltelt.



Ez szerintem bőven letelt. :(

Hogy tudnám elérni a fogyasztóvédelmet?

Email?

2017. jan. 13. 10:51
 3/7 anonim ***** válasza:
47%

Apám mekkora életképtelen vagy.

Először írj az Emagnak, hogy ebből fogyasztóvédelem lesz.

Ha nem reagálnak, akkor felhívod őket.

Beírod a tetves Googlebe, hogy fogyasztóvédelem.

Ne lepődj meg, már nem ez a neve. Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság.

Ott a számuk, felhívod őket.

Emailt is írhatsz, annak jobban van nyoma(bár én a hívásaim is rögzítem).

2017. jan. 13. 11:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
Sokra nem fogsz velük menni
2017. jan. 13. 11:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 A kérdező kommentje:

100x hívtam az emagot + üzenetet.

Válaszoltak is most h jogom van a fogyasztóvédelemhez és bíznak benne h minél előbb elő kerül a csomagom.


Szóval most lépek is...... Aztán meglátjuk..............

2017. jan. 13. 11:23
 6/7 anonim ***** válasza:
0%
Jól teszed, a hármassal meg ne foglalkozz, mert hazudik, mert egy féreg.
2017. jan. 13. 11:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 A kérdező kommentje:

Na kb mai napig nem tartok sehol...

Fogyasztóvédelem emailre nem válaszol.


Telefonon is hívtam, nagy nehezen el értem őket, de kb mintha nem is értene hozzá....


Azt ajánlotta röviden, hogy postázzgassak az emag-gal...... (közben nincs is postai címe)


Online tettem panasz bejelentést aztán várok.....

2017. jan. 18. 12:52

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!