Vettem egy vadiúj, elég drága telefont. A 3. napon betört a kijelzője, nem az én hibámból. A hely, ahol vásároltam, nem vette vissza, mondván: fizikai sérülés, erre nincs garancia. Elvittem a központi szervízbe, ahol pénzért javítják meg. Jogos ez?
Figyelt kérdés
2014. aug. 13. 15:43
1/5 anonim válasza:
Természetesen!
Nem olvastad a garit?!
2/5 anonim válasza:
Hát...Szerintem az. Nem olyan hiba lépett fel, amit a készülék hibás volta okozott volna. Betört, mert mondjuk valaki kiverte a kezedből. Persze, hogy nem cserélik ki. Laptop billentyűzettel jártam már hasonló módon.
3/5 anonim válasza:
Remélem a wc-pappert nem vitted vissza, hogy
NEM ÍGY VETTEM!
4/5 Koplárovics Béci válasza:
Ha bebizonyítod, hogy gyári hibás volt, és csak úgy ott volt az asztalon és egyszercsak sutty! betört a kijelző tök magától, akkor érvényesíteni tudod a garanciát. Vagy mégis mit jelent az, hogy "nem az én hibámból"?
5/5 anonim válasza:
Ez kb. olyan mintha eladnád az autódat majd 3 nap múlva jön vissza a vevő hogy karambolozott vele de nem a saját hibájából. Te kicserélnéd esetleg fizetnél neki az autó miatt? Naná hogy nem...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!