Van értelme panaszkönyvbe írni?
Igen, ugyanis kötelező rá reagálniuk, és a fejleményekről téged is tájékoztatni.
Ha ezt nem teszik meg mehet a feljelentés a fogyasztóvédelemnek.
Igen! Telefonon is tehetsz panaszt, de írásban hatásosabb.
Félnek tőle, főleg ha a panaszod valóban jogos. Érdemes telefonon is érdeklődni, többször is, ha nem történik változás, akkor írásban rögzíteni a panaszt és a rögzített telefonos megkeresésekre hivatkozni.
Sok sikert!
Annak, amit #2 ír, semmi értelme.
Hiába vezetnének két panaszkönyvet, a könyv indigós, és a beíró ügyfél az egyik másolati példányt kitépi, amit ráadásul a cég részéről kötelesek lepecsételni. Ez bizonyítja a tényt, hogy ő beírt. Innentől nem tudom, miért lenne értelme két könyvnek.
Megnézniük, sőt, 30 napon belül írásban reagálniuk pedig muszáj. Aki nem teszi, azt a fogyasztóvédelem helyett sokkal hatásosabb az üzlet helye szerinti polgármesteri hivatal megfelelő szervezeti egységénél feljelenteni. A bírság garantált.
A mulasztásért kiszabott bírságon felül pedig a konkrét jogvita elbírálásáért a helyi Békéltető Testülethez fordulhatunk. (De csak akkor, ha írtunk a panaszkönyvbe, és nem válaszoltak, vagy a válasz számunkra nem elfogadható.)
Fontos, hogy helyesen töltsd ki a könyvet. Legyen dátum, ne felejts a példányodra pecsétet kérni, az összes szükséges adatodat beírni, és aláírni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!