Kezdőoldal » Politika » Törvények, jog » 14 napon belüli elállás, vagy...

14 napon belüli elállás, vagy javíttatás?

Figyelt kérdés
Vettem egy terméket webáruházban. Hibás volt. 5. nap visszajuttattam a szervízbe, bevették javításra. 5 hete van ott. Most már meguntam a várakozást. Elállhatok a 14 napon belülre hivatkozva, hisz nálam alig volt és nem is működött, vagy mit kellene tennem?

2016. dec. 15. 05:31
 1/3 anonim ***** válasza:
Ha online vetted kapásból el kellett volna állnod! Ráadásul hibás is! Mivel a 14 nap szerintem eltelt, így kiestél belőle, de szóljon hozzá más is. A szervizt meg piszkáljad ha így alakult, meg olvasd át a szabályzatukat részletesen.
2016. dec. 15. 05:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
Ha 5 hete szervizben van, akkor elállásnál hivatkozz arra, hogy a javítás már jelentős kényelmetlenséget okoz, és elállsz a vásárlástól. Ugyan a jelentős kényelmetlenség nem pontosan meghatározó, de egy hónap után már hivatkozhatsz rá. Utána 30 napjuk lesz visszautalni neked vételárat.
2016. dec. 15. 06:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:

Előbbihez annyit, hogy a végrehajtáshoz erős érdekeltség kell. E pillanatban erős ellenérdekük van. Neked kell megteremteni a fordítottját, hiszen ez neked elemi érdeked.

Hogy hogyan csináld? Kezdj el sürgősen a nyakukra járni. Sok idődbe fog kerülni, de anélkül már nem megy.

2016. dec. 15. 11:10
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!