14 napon belüli elállás, vagy javíttatás?
Figyelt kérdés
Vettem egy terméket webáruházban. Hibás volt. 5. nap visszajuttattam a szervízbe, bevették javításra. 5 hete van ott. Most már meguntam a várakozást. Elállhatok a 14 napon belülre hivatkozva, hisz nálam alig volt és nem is működött, vagy mit kellene tennem?2016. dec. 15. 05:31
1/3 anonim válasza:
Ha online vetted kapásból el kellett volna állnod! Ráadásul hibás is! Mivel a 14 nap szerintem eltelt, így kiestél belőle, de szóljon hozzá más is. A szervizt meg piszkáljad ha így alakult, meg olvasd át a szabályzatukat részletesen.
2/3 anonim válasza:
Ha 5 hete szervizben van, akkor elállásnál hivatkozz arra, hogy a javítás már jelentős kényelmetlenséget okoz, és elállsz a vásárlástól. Ugyan a jelentős kényelmetlenség nem pontosan meghatározó, de egy hónap után már hivatkozhatsz rá. Utána 30 napjuk lesz visszautalni neked vételárat.
3/3 anonim válasza:
Előbbihez annyit, hogy a végrehajtáshoz erős érdekeltség kell. E pillanatban erős ellenérdekük van. Neked kell megteremteni a fordítottját, hiszen ez neked elemi érdeked.
Hogy hogyan csináld? Kezdj el sürgősen a nyakukra járni. Sok idődbe fog kerülni, de anélkül már nem megy.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!