Kezdőoldal » Politika » Törvények, jog » Mit tegyek? Lehúzott egy...

Mit tegyek? Lehúzott egy cipőbolt 26 ezerrel.

Figyelt kérdés

Rendeltem egy cipőt nagyjából egy hónapja.

Átvettem, kibontottam, akkor még minden rendben volt. Viszont mostanra teljesen szétment mindkét cipő orra ott, ahol betörik. Ráadásul az egyik még csak be sem tört.

felszakadtak a varratok és a ragasztás is, de alapjában véve ez nem is látszik, csak ha ott az ember jár benne vagy egy kicsit megfeszíti, Akkor pedig tisztán észrevehető, hogy egy több centi mély szakadás mindkét cipőn ugyanott.

Vissza is küldtem, de közölték, hogy ez egy elhanyagolgató kis hiba. Ja, hogy egy több centi mély szakadás az. aha..

Ha tovább hordom, akkor csak tovább szakad, esetleg meg is kopik itt-ott, és amikor megint vissza küldöm, közlik, hogy túlhordás.

Eladni persze elfogadható áron vaterán sem tudom szakadtan.

Mit csináljak vele?


2016. okt. 21. 00:31
 1/7 anonim ***** válasza:
59%

Semmit. Kuka, vagy cipész, vagy otthoni barkácsolás ragasztóval, és elhasználod otthoni munkáscipőnek. Cipőt csak személyesen felpróbálva szabad venni, ez aranyszabály. Én inkább kimegyek a piacra, vagy egy cipőboltba és onnan veszek. Mondjuk én 26 ezret egy cipőre nem költenék, abból már 2-3 jó cipőt veszek amiket váltogatva elhordok évekig. Nem a minőséget fizeted meg, hanem a márkát és a kinézetet, magyarul a divatot. Gagyi vackokat árulnak horror áron, és nem bírják tovább 1 hónapnál. Sose az árat nézd, hanem hogy kényelmes e, illetve mennyire strapabíró, és persze ne egy ormótlan fazont vegyél, hanem ami jól néz ki.

Egyébként a Wink cipőket tudom ajánlani, batár ronda cipők de nagyon strapabíróak. Van köztük viszont jó kinézetű is. Van bennük anyag.


Ezt sajnos be kell nyelned, pereskedni meg csak olaj a tűzre, 26 ezer forintos ballépés, ennyibe került hogy tanulj az esetből és ne így vásárolj a jövőben cipőt és egyéb ruhaneműt.

2016. okt. 21. 01:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 Ignis Subdialis ***** válasza:
82%
Visszakaptad? Feltétlenül készíts fotókat róla. Aztán írj be a panaszkönyvbe, vagy ha messze vannak, csak udvariasan kérdezd meg levélben (hogy legyen írásos nyoma), hogy kik is pontosan a "felügyeleti szerveik, ahova panasszal fordulhatsz". Ha ettől nem tojják össze magukat, akkor pedig ténylegesen panaszold is be őket. De általában összetojják.
2016. okt. 21. 01:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
77%

Fenyegesd meg őket, hogy az egész történet, fotókkal, mindenestül és hogy hogyan bánnak a vevőkkel, cégnévvel, ami csak van, megy netre. Facebook-ra meg mindenhova.


Hidd el, úgy fog menni hozzád vissza a 26 ezer forint készpénz, hogy porzik utána az út.


Egy ilyen miatt hatalmas káruk lenne és ezt nem fogják megreszkírozni.


1 hónap alatt tönkremegy egy 26 ezres cipő, az aztán nem túlhordás meg semmi sem. Garanciális idő alatt ment szét, kötelesek vagy levásárlást adni, vagy a pénzt vissza.

2016. okt. 21. 01:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
83%

Írd meg a Homárra:

[link]

Pont egy cipős sztori a legfrissebb írás:

[link] 2016/10/20/ki_akar_53_000_forintos_javitott_cipot_magenak

2016. okt. 21. 01:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 Ignis Subdialis ***** válasza:
89%

Szóval semmiképp ne hagyd annyiban, ma már a fogyasztóvédelem egy komoly erő, üzletek húzták már le a rolót mert nem hitték...

[link]

Innen az vonatkozik Rád, hogy ha a termék rendeltetésszerű használat következtében meghibásodik, akkor azonnal érdemes ezt bejelentened a forgalmazónál (szavatossági igény), akinek erről jegyzőkönyvet kell felvennie. A bolt max. arra utazhat, hogy a vásárló kellően tájékozatlan a jogait illetően (lásd #1-es válasz), s gyorsan feladja. Nyugodtan kérdezz rá, hogy hol is van akkor a jótállási jegyzőkönyv, amit fel kellett venniük a visszaküldéssel. Legyél talpraesett és érvényesítsd a jogaidat, mert vannak, és komoly felügyeleti szervek támogatnak ebben!

2016. okt. 21. 01:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 A kérdező kommentje:
Köszi mindenkinek!
2016. okt. 21. 08:15
 7/7 anonim ***** válasza:

"A bolt max. arra utazhat, hogy a vásárló kellően tájékozatlan a jogait illetően (lásd #1-es válasz), s gyorsan feladja"



Nos, annyira nem vagyok tájékozatlan, mert jártam már én is hasonló cipőben, csak én egy 6 ezer forintos mp4es lejátszóval. Annyiszor vittem vissza amíg ki nem cserélték. És nyilvánvaló hogy én is kivertem a balhét, mert ezt csak így lehet. Én csak annyit írtam az egyes válaszba hogy nem szabad látatlanban vásárolni. Nyilvánvalóan nem szabad hamar feladni, de az ilyen rendelek egy cipőt téma, elég félvárról vett dolog és elévülő. Mindenesetre köszönöm a rágalmazó választ az állítólagos hamar feladós tájékozatlan 1es válaszadós megjegyzéssel kapcsolatban :) (na ezt most jól megfogalmaztam :D)

2016. okt. 21. 17:15
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!