Online vásárlold és kifizetett termék visszatérítésének határidejére van valami törvény?
Felhívod őket, vagy írsz nekik és megkérdezed, hogy mikorra várhatod a pénzt.
Én is jártam így egyszer, nekem 3 e-mail-embe került mire tényleg visszautalták.
Oldalukon olvasd el a szabályzatot, ott is le van írva elvileg, hogy hogyan működik.
Ha van pénzed, akkor fizesd be a számládra, hogy ne legyen gond a kártyával.
Írtam nekik, emailre nem válaszoltak 3 nap alatt...
Facebookon írtam nekik újra, ott látom, ha látják:D Vissza is írtak, hogy jövőhéten megkapom.
De ezt elég furának tartom, hogy 2 hétig ülnek a pénzemen.
A szabályzatukban ilyen eset nem szerepel, ezért kérdeztem, hogy esetleg törvényi határidő van-e.
Másrészt a szabályzatukat ők maguk sem tartják be, az van benne, hogy 1 munkanapon belül válaszolnak...
Ez érvényes arra az esetre is, ha a kereskedő áll el az eladástól? Mert nyilván ebben az esetben a kereskedő nem fog kapni elállásról való értesítést.
Bár elméletben küldhettem volna értesítést hogy elállok a vásárlástól azok után hogy írták, hogy nem tudják beszerezni és visszaküldik a pénzt, de úgy gondoltam, hogy ennek nem lenne értelme, hisz az eladó ezek alapján már elállt.
Gondolom, igen.
2 hetet mondtak, itt pedig 14 napot írnak. A két hét, az 14 nap.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!