Ezt valóban megteheti a CCC nevű cipőbolt, vagy menjek vissza balhézni?
Vettem egy cipőt május 20.-án. Ma visszavittem, mert két hónapot sem bírt anélkül, hogy mindkettő félpárjának le ne váljon a talpa. Botrány ahogy kinéz. Az egyik félpárnak még a betéte is elengedte magát, hordáskor mindig feljön a fenébe, tiszta hülyén néz ki, a bokám felett van a vége... Gyönyörű.
Szóval ma visszavittem, erre ahelyett, hogy a szokásos levásárlás azonnal, ilyet szól a csaj, hogy elküldik cipészhez és akkor megállapítja. De, hogy ezen úgyis látszik, szóval majd jön SMS 15 napon belül.
Mert, hogy ők nem szakértők és meg kell várniuk.
Eddig mindig egyből levásárolhattam, azt mondta módosult valami bigyó.
Ezt megtehetik, hogy feleslegesen váratnak 15 napot? Én azonnal leakarom ma vásárolni, mert a francnak kell ilyen cipő, ami 2 hónapot sem bír és úgy néz ki, mint egy rakás szar. Semmi kedvem várni ilyen sokat, totál feleslegesen. Szóval mit tehetek?
Egyre inkább kezd probléma lenni, hogy nem megyek vissza abba az üzletbe, ahol így intézik a dolgokat. Lassan lassan mindenütt így intézik.
Tehát igen, az érdekeit mindenkinek magának kell érvényesítenie. Aki jobban ért hozzá, többször sikerül neki. Mert tulajdonképpen ez is egy viselkedési forma, amit tanulni kell.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!