Kezdőoldal » Politika » Törvények, jog » Mit tehetek? Az internet...

Mit tehetek? Az internet szolgáltatómmal mindig bajok voltak, és soh egy alkalommal sem ismerték el hogy ők a felelősek, még akkor sem mikor 1 hónapból cca 6 nap volt mikor használhattam a szolgáltatást.

Figyelt kérdés

A községünkben csak ez az egy szolgáltató van jelen más nincs,a terepviszonyok miatt!

Mostanában gyakran megszakad a kapcsolat órákra,ami eléggé visszavet a munkámban.És indokolatlanul,hirtelen belassul,az 5 megabitemből ilyenkor 0,05-1 közé esik,ami ugye viccnek is rossz.Mondjuk az 5 is az de mindegy.

Lényeg hogy ilyenkor felhívom,de már löki is a sablon szöveget hogy ő úgy látja szépen forgalmazok,meg más még nem szólt meg stb.Érdemben nem tesz semmit.Nincs valami olyan törvény amire ilyenkor hivatkozhatok?Hogy azért elgondolkodjon a dolgon mert szerintem ha én kiadok 5000 ft-ot,de 5 mbit helyett csak 01-1 et kapok az csúnya szerződészegés.



2016. febr. 15. 00:32
 1/4 anonim ***** válasza:

az attól függ, mi van a szerződésben. ha megvan a garantált sebesség, akkor tökmind1, hogy panaszkodsz, nekik lesz igazuk. gondolom ez valami egyedi megoldás lehet, pl. műholdas vagy mikrohullámú, ha ilyen különleges terepviszonyokat említessz. az ilyen vezetéknélküli dolgoknál teljesen normális, jóval nagyobb a hibalehetőség, a mobilnetre is nem véletlen, hogy egyik szolgáltató sem köt ki garantált sebességet...benne van a szerződésben, hogy 0 mbit/s, és ha nincs, akkor az a technológiából kifolyólag van úgy, nem a szolgáltató hibájának tudható be.


szóval én először a szerződést olvasnám át, hogy mit garantálnak.

2016. febr. 15. 01:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:

Szerződésben (ÁSZF) meg van határozva a garantált sávszélesség, ha ez teljesül, akkor nincs okod a panaszra.

Viszont a rendelkezésre állás már más kérdés. Természetesen ez is egy meghatározott érték, ha nem teljesül, akkor az ügyintézőnél panaszt vehetsz fel, amit 30 nap alatt kötelesek kivizsgálni. Gondolom ilyen még nem történt, így legközelebb ehhez mindenképp ragaszkodj, mégha próbálják is elsumákolni. Esetleg megpróbálhatod még a "kapcsolja kérem a felettesét" varázsszót. Ha érdemi lépés nem történik, akkor fordulhatsz a fogyasztóvédelemhez.

2016. febr. 15. 09:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:
Továbbá, ha dokumentálod, amikor nincs (megfelelő) szolgáltatás (ez jó sok többletmunka), ha minden egyes esetben e-mailban jelzed nekik, hogy hiba van, akkor a többedik esetben erre már hivatkozhatsz. És kérsz szolgáltatás kiesés (minőségcsorbulás) címén díjvisszatérítést. Ezt nem nagyon szeretik. De ha következetes vagy, előbb utóbb megértik, hogy jobb, ha téged kiszolgálnak. Ők is emberek, ők se szeretik, ha állandóan foglalkoztatják őket. Ez neked többletmunka, de neked érdeked, nekik viszont púp a hátukon. Ez a te erőd.
2016. febr. 15. 11:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 A kérdező kommentje:

Köszi a tanácsokat.Olvasgatok akkor.


Hali

2016. febr. 16. 01:19

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!