Engem terhel-e a szállítás költsége, ha nem azt a terméket kapom internetes vásárlásnál, amit rendeltem?
Figyelt kérdés
Rendeltem egy web áruházból egy mikrohullámú sütőt. Meg is kaptam, de más színben, mint amit rendeltem. (A típust eltalálták.) Most vissza akarom küldeni. A web áruház honlapján az van, hogy a vevőé ilyen a visszaszállítás költsége. De miért? Nem azt kaptam, amit rendeltem. Ha csak felhív telefonon és elmondja, milyen színben van, akkor lemondom a rendelést. Tehát szerintem ők hibáztak. Miért kéne nekem a visszaszállítás költségeit kifizetnem.2015. nov. 26. 19:41
1/3 anonim válasza:
Én is úgy tudom, hogy sajnos ez a vevő rizikója ami az online vásárlással jár. Ugyanígy járta, szó nélkül benyeltem a szállítást :((((
2/3 anonim válasza:
Az elállási jog ilyen. Bedobhatod a webáruháznak, hogy elállsz a negatív kritikától, ha átvállalják a visszaszállítás költségét.
3/3 anonim válasza:
Ha megnézted az átvételkor a papírokat, és láttad, hogy nem az, amit rendeltél, akkor nem kellett volna átvenni. Ha az volt rajta, amit rendeltél, de nem az volt a csomagban, akkor panaszt tehetsz csalás miatt. Ha nem nézted meg, mi az, csak vakon átvetted, akkor sajnos így jártál.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!