Kezdőoldal » Politika » Törvények, jog » Nem fizettem ki a webshopban...

Nem fizettem ki a webshopban a terméket, mégis kiszállították, mit ne tegyek?

Figyelt kérdés

Három hónapja előrendelni akartam egy terméket, és azt hittem hogy csak előjegyzés van a webshopban, de rendelésnél kiderült, hogy azonnal kérné kártyás online fizetéssel az árát a terméknek, ekkor én elutasítottam a fizetést, kaptam is róla emailt, hogy elutasítva, rendelés oldalán is ez van. (Augusztus)


Sosem töröltettem a rendelést, gondoltam ha nincs fizetve törlődik amikor a termék megjelenik...

Nem így történt, tegnapi nap kaptam emailt, hogy kiállították a számlát, rajta van, hogy teljesítve, normális számla.. én nagyon meglepődtem mert én sose fizettem ki a terméket, mégis most számlát küldtek róla online emailben. Fél órával később a rendelés státusz már Elküldve volt, ma meg is jött átvettem.


Most mit csináljak? Szeretném megtartani a terméket hisz kell, vissza adni később nem lehet mert ez egy accounthoz lesz csatolva, a termékkód érvénytelenné válik..


Rendelés oldalán azóta is látható, hogy volt egy visszautasított tranzakció, ám a számlám teljesítve van a fizetés és minden.


Most itt vagyok a termékkel, mintha fizettem volna anno három hónapja...


A webshop később számon kérheti ezt rajtam? Esetleg elszámolásnál amikor kiderül hetek múlva náluk.. kérheti a fizetést vagy valamilyen ellenszolgáltatást? Esetleg jogi lépéseket tehet ellenem?


Csak annyit olvastam a távollévők közötti szerződésről, ha a vásárló nem rendeli meg a terméket, szolgáltatást, és a jelen esetben webshop mégis szolgáltat akkor nem kérheti számon a vásárlón. De én viszont rendeltem a terméket, csak elutasítottam a fizetést ami látszódik is, és nem töröltettem a rendelést (újrafizetés gombot nem találtam, pedig írták hogy van)..



Remélem lesz aki tud válaszolni vagy megnyugtatni, tudom ez magyar mentalitás, hogy sunyizok de hát... Ön mit tenne? ^_^



Köszönöm előre is :)



2014. nov. 13. 12:58
 1/3 anonim ***** válasza:
77%
Tisztességes ember felhívja a webshopot, vagy ír egy email-t, hogy köszönöm a terméket, viszont mivel a rendeléskor nem sikerült kifizetnem szeretnék kérni egy bankszámla számot amire a termék árát át tudom utalni.
2014. nov. 13. 13:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
Ha nem fizetted ki,fognak küldeni levelet,hova,meddig birod kifizetni,valószinű kis kamatot rátesznek,ha ezután sem fizetsz,még több lesz a kamat,és elöbb utobb behajtják valahogy lehet háromszor annyiért.Érdemes minél elöbb kifizetni,elutalni. És nem fizetésnél,automatikusan kizárnak az oldalról,szóval jobban jársz ha rendezed! Az nem kifogás,hogy nem akartad most,meg félre kattintottál,meg ilyesmi,megkaptad,vissza nem küldted,nem fizettél,szóval ennyi.
2014. nov. 13. 13:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:
Persze, hogy visszakérhetik. Tévedésből került hozzád, jogilag és erkölcsileg is kötelességed kifizetni vagy visszaküldeni.
2014. nov. 15. 13:01
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!