Ha a szolgáltató nem képes normális szolgáltatást nyújtani, akkor megoldható, hogy felbontsuk a szerződést a hűségidő lejárta előtt?
Ha internet problémád van a szolgáltatót keresd ez ügyben. Lehet hogy éppen a hálózatban van a hiba vagy a modemben. Nálunk már volt mikor a villanyoszlopon kellett a kábeleket megnézni ez miatt. És azóta már rendben.
Amúgy felbonthatod a szerződést, egy bizonyos összeget viszont fizetned kell ezért.
Voltak már kint, ki is cseréltek egy kábelt.
A szerelők is szidták a szolgáltatót.
Igazat megvallva semmi esélyed. Szerződés megszüntethető hibás teljesítés miatt, de az, hogy szerinted sokszor megszakad még kevés ehhez.
Még üzleti előfizetők részére sincs 100%-os rendelkezésre állás, pláne nem egyszerű otthoni felhasználóknak. Ezt a szerződés tartalmazza is, így előbb azt tanulmányozd, mielőtt felesleges köröket futnál.
Azért az, hogy nem 100% a rendelkezésre állás meg az, hogy mondjuk adott esetben napi szinten 5-10 alkalommal elmegy a net egy-egy alkalommal akár fél-egy órára is, az nagyon nem ugyanaz. Nekünk utóbbi volt a T-homemal, legszívesebben rájuk gyújtottam volna mindent, de vagy ők voltak, vagy a mikrohullámú net ami akkor is szar, mikor jól működik, ráadásul méregdrágán.
Szerencsére aztán elköltöztünk és érdekes, másik szolgáltatónk van, 4 év alatt 2x volt nettel baj, egyszer már nem tudom mi volt, de magától megjavult úgy két óra után, másodjára meg valami hiba volt a lépcsőházban lent lévő dologban, szombat este ment el, gondoltuk van ilyen, de másnap reggel sem ment, végül vasárnap délután jelentettük be, hogy nincs net és pár órán belül kijöttek, megcsinálták.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!