Jogszabály szerint ha egy hibás elektronikai terméket visszaviszek még garanciás időszakban, mindenképp szervizelik?
Figyelt kérdés
Azért nagy kérdés ez, merthogy ez abszolút nem szervizelhető. Egyetlen csavar sincs rajta, hogy esetleg szét lehessen szedni, amolyan kínai módon szépen összeragasztották az egészet, aztán ha egyszer tönkremegy, akkor kuka.
Ilyen esetben is az az eljárás, hogy megy a szervizbe aztán utána???
vagy kapásból visszaadják a pénzt ill. csere? (bár ugye jó kérdés, miért kéne nekem csere, ha egyszer gagyi a termék)
2015. szept. 15. 06:24
1/4 anonim válasza:
Ha gagyi, minek vetted meg. A garancia egy jól definiált fogalom. Van rá szabály, mit és mennyi ideig cserélnek, javítanak. Nyilván erre is van. Az nem szempont, és nem a te problémád, hogy szét lehet-e szedni, vagy sem.
2/4 anonim válasza:
Ha nem javítható, akkor cserélik.
3/4 A kérdező kommentje:
oké, csak pont ez a problémám, hogy tehát hiába nem az én problémám, attól még egyértelműen nem javítható (a hiba jellege miatt akkor se lenne az, ha szétszedhető lenne), viszont nincs már ez a típus forgalomban, azaz ilyenkor kényszeríthetnek a cserére, mármint bármi más árura való cserére vagy ez olyan eset, amikor egyértelműen a pénz jár vissza?
2015. szept. 15. 12:22
4/4 anonim válasza:
Ha nem cserélhető, mert már nem gyártják a típus, akkor visszaadják a pénzt.
Azonban garanciális időn belül jellemzően szokott lenni cseredarab.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!