Foglaltam 1 hónappal ezelőtt időpontot egy szállodánál wellnesezni, majd amikor megérkeztünk közölték, hogy nincs foglalásom, de üres szobájuk sincs és haza küldtek. Ilyenkor mit lehet tenni?
Megvannak az e-mailezések, illetve 3x is intéztünk ügyeket telefonon. Ennek ellenére megérkeztünk a tőlünk 230 km-re a szállodához, majd nem tudtunk megszállni, mert nincs benne a gépben a foglalás...
Így hazajöttünk, a költségem a szálloda hibája miatt majdnem 20 ezer ft üzemanyag és matrica, illetve a kikapcsolódás sem jött össze a szabadságom alatt.
Ilyenkor mit lehet tenni? Semmi vigaszdíj, megbánás, semmi...
A levelezésemben ott van az időpont foglalás, illetve előlegről is volt szó, amit le akartak vonni a szép kártyámról, de ezt sem tették meg.
Mondhatják azt is, hogy akár telefonon lenondtam, hiszen a beszélgetésünk nincs felvéve és mondhatnak bármit...
Valami megoldás a kártérítésre legalább?
Nem mondhatnak bármit. Ha valóban foglaltad, akkor van róla papírod. Ha lemondtad, azt írásban kell tenni és arról is van papír. Ha a helyszínen nem érvényesítetted, utólag csak perelni lehet.
Egy dolgot azonban tudni kell. A történéseket pontosan kell bizonyítani. Ebben a szállodának előnye van, mert van jogásza, aki jobban ismeri a lehetőségeket. Utólag ez borzasztóan nehéz, különösen, ha közben nem gondoltál rá.
Velem ilyesmi egyszer fordult elő külföldön, én voltam az okosabb, belenézhettem a nyilvántartásába és látszott a foglalásom. De ő volt otthon, ő volt az erősebb. Nekem csak az a választásom volt, hogy gyorsan keresek másik helyet. Ezért nem megyek soha olyan helyre, ahol előre kell fizetni. Kivéve egy többszörösen kipróbált, megbízható helyet.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!