Úgy érzem, átvernek, több, mint egy hónapja "javítják" a laptopomat. Fogyasztóvédelem, vagy más megoldás?
Három éves Dell laptopom december tizenötödikén romlott el. Visszavittem az üzletbe, ahol vettem. Rögzítették, hogy hibás, és azt mondták, elküldik Pestre szervízbe, ahol ötezer forintért megnézik, és karácsony után értesítenek a gép állapotáról.
Mivel ez nem történt meg, januárban kérdőre vontam az üzletet, és azt mondták, az alaplap hibás, olyan nyolcvanezer lenne, de még nézegetik, hogy meg tudják-e javítani... Mivel még újabb egy hét után is nézegették, futottam egy újabb kört, és kiderült, hogy december tizennyolcadikán egy másik, ugyanabban a városban lévő számítógépes üzletbe vitték át.
Jelenleg ez a másik üzlet beszél nekem összevissza, ők már százezret mondtak az új alaplapért, de még mindig próbálkoznak megjavítani, csak most épp valami alkatrészt vár, és nem tudja, mikor jön.
Azon kívül, hogy hétfőn írásban panaszt teszek mindkét üzlet felé, mit lehet tenni? Mert szerintem engem itt iszonyatosan átvágnak, és a jókedvem meg nagyon elfogyott az utóbbi másfél hónapban, amíg nem tudtam használni a gépemet (egy kétszázharmincezer forintos laptopról van szó, szóval nem a Jóisten tartja egyben azért).
Mi volt a probléma vele?
Amúgy valóban alaplaphibás, akkor az kb kuka.
Te bolond vagy ha 80-100 ezert fizetsz egy 3 éves laptop javításáért!!!
Annyiért már sokkal jobb garanciális új laptopot kapsz!
Amúgy lehet hogy alaktrészt rendelnek külföldről mert ilyen régi laptophoz nehéz találni alkatrészt és az beletelik egy időbe.
Köszönöm az eddigi válaszokat.
#1 egyik reggel nam kapcsolt be, teljes se kép, se hang, semmi. És nem ment bele sem víz meg semmi egyéb ilyesmi, ezzel gyanúsítottak először a kedves szakik :)
#2 Mondjuk azért nem lenne mindegy, hogy 80-100 és megvan a gépem, vagy megint kétszázvalahány egy újra, nem vennék olyat, ami gyengébb, mint a mostani. Egyébként ezen kívül nagyon gyors és stabil volt, nem amortizálódott le.
Nem is ez volna a baj, esküszöm jó szívvel kifizetném, ha úgy érezném, korrektek velem, de a "nem tudom megmondani mikor lesz kész"... Akárhonnan rendel, megadják, mikor érkezik meg. Meg egyáltalán.
#3 Panaszt fogok tenni hétfőn, már írom. Semmi kedvem ezek után fizetni nekik, csak nem tudom, mi a jogszabályi háttér, tehetek-e ilyet, vagy még én húzom a rövidebbet. Egyébként nem, két szolnoki üzletről van szó.
Vedd fel a kapcsolatot a fogyasztóvédelemmel. Érdemi segítséget nem fogsz kapni, de megismered legalább a jogszabályokat.
Bár mivel MO-n vagyunk, jó eséllyel a bolt beqrta egy polcra a gépedet, rá se szagoltak, de azóta már mindent kiloptak belőle és most hazudoznak, hátha magadtól elmész a pitsába. Vagy valójában csak kiesett a bekapcsoló gomb és azonnal kivették belőle a jó alaplapodat, mert kellett az egyik cimborának.
# 4
Milyen kétszás valahány olvasd már el amit írtam gyerek....
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!