Kezdőoldal » Politika » Törvények, jog » Vajon ilyen esetben (megyei...

Vajon ilyen esetben (megyei matrica) mikor kaphatom vissza a pénzem?

Figyelt kérdés

Én őrült mostanában baromira nem értem/érek rá arra, hogy híreket olvassak, hallgassak, tájékozódjak valahonnan.


Így pár napja este, ahogy hazaestem a 8 óra helyetti 12 órás műszakomból, felmentem a netre, hogy megvegyem a megyei matricám.

A rendje módja szerint elkezdtem kitölteni az adataim, majd eljutottam a fizetési felületre.

Szépen kitöltöttem ott is mindent, le is vonta a pénzt a kártyámról az OTP azonnal, majd vissza irányított a rendszer a pályamatrica oldalra.

Valahogy éreztem már az elején, hogy nem kellene itt megvásárolnom.. be is nyelte a pénzem, mert hibaüzenetet írt ki a rendszer. Tehát a vásárlásom nem teljesült, attól függetlenül, hogy tőlem azért levonták a pénz.

Felhívtam éppen, hogy nem kedves hangulatomban őket, ahol egy igen kedves hölggyel beszéltem, aki közölte: "Írjon e-mailt és majd visszakapja a pénzét".

Ezzel ő le is zárta a témát.


Csináltam mindenről képet (kivéve az OTP-s pénz levonást, mert az az OTP netes fiókomban nem jelent meg, csak előjegyzett levonásban. Így személyesen kell elmennem a bankban, hogy kapjak róla egy hivatalos papírt.


Szóval, megírtam az e-mail-t, csatoltam mindent, majd kaptam pár perc múlva egy automatikus választ, hogy vették az e-mailem, majd válaszolnak, ha eljutnak hozzám a megnövekedett kapcsolatfelvétel miatt..


Kérdésem az lenne, hogy törvényileg (már ha van ilyenre törvény) mennyi időn belül kellene visszautalniuk az 5 ezer forintom?!

Illetve, hivatalosnak számít az e-mail-es megkeresés, melyre ők reagáltak (igaz automatikus válasszal)?

Vagy küldjek egy ajánlott, tértivevényes levelet a "biztonság kedvéjért", amivel gondolom így se, úgy se fognak foglalkozni?


2015. jan. 10. 08:38
 1/6 anonim ***** válasza:
Kártyával fizettél? Ebben az esetben (bármilyen hasonlónál) a bankot hívd fel, és kérd a zárolás feloldását. Könnyebb lesz, mint kikönyörögni egy állami vállalattól, hogy mégse hívják le. Ami fontos, hogy ezt csak akkor tedd meg, ha 1000%, hogy nem kaptál meg semmit a pénzedért.
2015. jan. 10. 10:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 Koplárovics Béci ***** válasza:
Nekem is ugyanez volt. Annyi, hogy nekem nem zárolásként, hanem levonásként jelent meg. A nemzetiutdij.hu-n meg azt írja fizetési státusznak, hogy hiba. Én is e-mailt írtam, egyelőre nem választoltak (csak az automata válasz, hogy megkapták az üzenetet).
2015. jan. 10. 11:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 A kérdező kommentje:

Én hívtam a bankot az eset után azonnal már kétszer is, de nem zárolták a pénzt és vissza se vonták.

Azt mondták, hogy ez nem lehetséges.


Illetve automatikusan 15 napig zárolva van a számlámon a pénz, amíg a másik fél le nem emeli.

2015. jan. 10. 12:31
 4/6 A kérdező kommentje:

Béci:


Sms-ben azonnal megjelent, hogy levonták a pénzt. Az OTP felületén meg zárolásnak van még mindig kiírva.

Az OTP meg közölte, hogy nem vonathatom vissza, ez nem lehetséges.

2015. jan. 10. 12:33
 5/6 anonim ***** válasza:
otp hülye ...charge back-et kérj!
2015. jan. 10. 23:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 Koplárovics Béci ***** válasza:

Most jött levél tőlük:


Kedves Ügyfelünk!


Ezúton szeretnénk tájékoztatni azon kedves ügyfeleinket, akik 2015. január 1. 0:00 óra és 2015. január 10. 15:00 óra között az ematrica.autopalya.hu oldalon e-matricát vásároltak de nem kapták meg a jogosultságot tartalmazó e-mailt viszont bankszámlájukról levonásra került a vásárlás ellenértéke, hogy további tennivalójuk nincs, közlekedhetnek az általuk megvásárolt jogosultság érvényességi időtartamának megfelelően (országos jogosultság vásárlása esetén a teljes díjköteles hálózaton, megyei éves jogosultság vásárlása esetén a jogosultságnak megfelelő megye díjköteles hálózatán).


Társaságunk 2015. január 31-ig minden érintettnek megküldi e-mailben a jogosultság igazolását tartalmazó adatlapot. Amennyiben időközben máshol is vásárolt ugyanarra a rendszámra, ugyanolyan típusú jogosultságot, akkor sincs további teendője, a rendszerben történő automatikus adategyeztetést követően a vásárlás ellenértéke visszautalásra kerül.


Kérjük, amennyiben legkésőbb 2015. január 31-én éjfélig nem kapja meg a visszaigazoló e-mailt, jelezze azt Társaságunknak legkésőbb 2015. február 10-ig az ugyfel@nemzetiutdij.hu címen, a banki utalást igazoló dokumentum megküldésével.


A kellemetlenségért elnézését kérjük.

2015. jan. 13. 11:28
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!