Ebben az esetben feljelenthető a szolgáltató a fogyasztóvédelemnél?
Figyelt kérdés
Az építőipari szolgáltató elvégezte a munkát megfelelően a megrendelőnél, de az anyag széthullik. Véleményem szerint az anyag rossz minőségéről nem a vállalkozó tehet, viszont reklamációt elsősorban nála tud benyújtani a megrendelő. Vagy a vállalkozó is felelős, ha rossz minőségű anyaggal dolgozik?2014. nov. 5. 14:50
1/1 anonim válasza:
Hát, jelezni kell az építőipari szolgáltató felé a gondot és elméletileg kell lennie garanciális időnek. Tök mindegy, hogy mi okozza a problémát, kijön a kivitelező, megnézi és ha valóban az anyaggal volt a probléma, akkor a továbbiakban ő fog eljárni ezzel kapcsolatban.
Ha a kivitelező mégsem akar foglalkozni az üggyel, akkor lehet mondjuk a fogyasztóvédelemnél próbálkozni.
Milyen anyagról és szerkezetről van szó? Csak kíváncsi vagyok.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!