Az autóban, utcán álló helyzetben hangos zene hallgatás
csendháborítás?
Jézusom :D Csak élből rühellem azt, aki párszázezres kocsiba olyan hangcuccot rak, amivel aztán a világból ki lehetne kergetni bárkit.
2014. okt. 27. 23:00
Hasznos számodra ez a válasz?
12/26 A kérdező kommentje:
Nem kell osszekeverni azokat akik beletesznek egy melynyomot a ladaba uvoltetik a zenet es nyomjak neki addig amig megfo a hengerfej azokkal akik egy esetleg egy 2-300.000res autobol egy szep tuningolt muvet akarnak kihozni. Az amit te irsz az a hozzaallas amit az ujgazdag varosiaknal lehet tapasztalni, akiknek az olukbe hullik a bmw vagy mercedes es nem tetszik nekik, hogy valaki munkat es idot nem sajnalva felepitett valamit, ami egyedi es jol nez ki. Ugy gondolom, ha bárki egy ilyenbe belekezd azt tisztelni valamennyire a minimum. Nezhetjuk ugy ahogy te nezed h az autot akarmilyen jol is nez ki most kb 4-500.000ert tudnam eladni es ezert egy par szazezres auto, pedig ezt az osszeget mar rakoltottem 2x. De en ezt ugy latom h ez sz auto az en kezem munkaja es nem a tulfizetett szerelome.
Én ezt egészen máshogy látom. Szerintem akinek anyuci megveszi a bömöt, az nem fog hozzányúlni, mert az alapból egy jó autó. Ez az olcsó autó szerelgetés-tuningolás pedig a korodbeli embereknél nem azt szokta eredményezni, hogy kap az autó egy szép festés, új kárpitot meg helyrepofozzák a motort, hanem leültetik úgy az autót, hogy már vicc, ráfestenek pár gagyi, 80-as éveket idéző sportkocsi csíkot, lesz szép neonzöld dísztárcsájuk meg esetleg a kipufogót is megbabrálják, amitől olyan hangja lesz a kocsinak mint egy mosógépnek. A hangcuccból és abból, hogy még nincs is jogsid, de már az autódat bütykölöd, gondolom te inkább az utóbbi kategóriát célzod meg.
2014. okt. 29. 17:55
Hasznos számodra ez a válasz?
14/26 A kérdező kommentje:
Szerintem ez a kategoria az aki veszi valamibe az autokat. Lehet te mást szeretsz. Mi ezt. Es nyilvan a tuning nem a restauralasrol szol, de pl egy pont velem egy idos baratom azzal IS foglalkozik. A kettő nem zárja ki egymást. Az ültetés az már egy másik dolog. Az air ride-ban szerintem semmi kivetni valo nincs. A rugo vágás már más tészta. (Amellett, hogy nem legális ebben az országban.) Sok auto restaurálása tobbe kerul mint a tuningolasa. Es ilyenkor merul fel a kerdes hogy megeri-e. Pl ha egy sportkocsirol van szo akkor nyilvan megeri, de egy alapbol nem versenypalyara keszitett autot mar nem biztos, hogy megeri a penzt es faradtsagot, mert nem jon vissza a rakoltott penz. (Ez ugyan igy van a markaknal is. Egy opel nem eri meg gyari allapotra hozni, egy hondat viszont mar annal inkabb)
15/26 A kérdező kommentje:
szerintem egy bmw-rol nem lehet csak ugy kijelenteni, hogy jo auto. Tobbek kozott az egyik legolcsobbak hasznalts Es azert, mert anyuci megveszi, viszont a gyerek meg 1ev utan rajon, hogy egy fektarcsat sem tud cserelni rajta, es a szerelo, meg elkeri erte az en autom arat. :D
Kilometer kiralyoknak sem nevezhetoek. Jo esetben mennek 2-300 ezer kilometert. Ellenben egy Honda civic-nek csak olaj kell es hutoviz. Ezzel a kettovel rohogve elpufog 4-500 ezer kilometert.
BMW-t én már csak azért nem vennék, mert hasonló minőségű autókat ezeregy gyártó gyárt viszont Európában már híresen tahómobil. Ha érted mire célzok.
2014. okt. 31. 23:30
Hasznos számodra ez a válasz?
A BMW példát csak azért hoztam fel, mert szebb egy gyári állapotú autó mint egy igénytelenül átalakított félolcsó. Az igénytelenség mibenlétét előttem már kifejtették. A restaurálást meg ne említsük egy lapon a gagyigyártással. Az, hogy valamit hitelese újszerűvé, ne adj isten OT rendszámossá tegyen valaki, a tudás, szakértelem, türelem és kötöttségek. A tuningolás sikere meg a jóizlés és az izléstelenség határmezsgyéjén való egyensúlyozás művészete.
2014. okt. 31. 23:39
Hasznos számodra ez a válasz?
18/26 A kérdező kommentje:
Hogy a kérdésre visszakanyarodjak: csendháborítás és szabálysértés. Szerintem nagyon helyesen. A közlekedés nem játék, minden érzékszervedre szükség van ahhoz, hogy megbízhatóan, önmagadra és másokra veszélytelenül vegyél részt benne.
2014. nov. 2. 12:46
Hasznos számodra ez a válasz?
20/26 A kérdező kommentje:
Egy régi szart vezetek, legalábbis tízből kilenc ember biztos így gondolja és nem tudják, nem értik, hogy mi a jó ezekben a pattogó, dobáló, hangos, kényelmetlen, rozsdás vackokban. Ők soha nem fogják érteni, beülnek az egyen-ezüst metál, egyen-alapmotoros, zaj szigetelt, klímás autóikba és egyek lesznek a sokból, de vagyunk egy páran olyan hülyék akik nem akarunk beállni a sorba mert hiába ugyanazt az üzemanyagot égetjük el, mint ők sőt valószínű hogy relatíve többet is, de mi mégis különbözünk, nem vagyunk egyek a sokból. Mi élvezzük hogy egy szimpla fekvőrendőr is kihívást jelent néha, élvezzük az őskövület motorok hangját, azt hogy kirázza a futómű a tömést a fogunkból, és tesszük ezt olyan autókkal, amiknek a nagy része már rég a bontókban rohad, vagy már be is zúzták őket kanálnak. Sokak szemében biztos hülyék vagyunk sokan közülünk már-már klinikai esetek, de mit tegyünk ha nekünk ez jó? Ha szédülünk ha gyári magasságú a futómű, ha megőrülünk ha nem halljuk a motort mert annyira halk?
Biztos furcsa, de mi ezt élvezzük.
Kapcsolódó kérdések: