Sérülten érkezett egy termék egy futárszolgálattal. Ha ott helyben nem reklamáltunk, veszett fejsze nyele?
Figyelt kérdés
2014. ápr. 15. 19:46
1/7 anonim válasza:
Én is jártam így, bár nekem a posta hozta. Ott "veszett fejsze nyele" volt.
2/7 anonim válasza:
Jahm, sajnos az. Mert amint átveszed, aláírtad, hogy te ott átnézted, hogy jó e.
3/7 anonim válasza:
Én mindig a futár elött kibontom, és megnézem minden rendben van e... volt olyan futár amelyik nem akarta engedni, hogy kinyissam.. mondtam neki akkor viheted vissza.. ha gond van akkor jegyzőkönyvet kell felvetetni vele
4/7 A kérdező kommentje:
Annyi mindent rendeltem már és sosem volt gond, idáig... A fene se gondolta. Láttam, hogy még van egy csomó kiszállítani valója, nem akartam feltartani se... És most ez fog több tízezer forintba kerülni, hogy jóhiszemű voltam?.. :(
2014. ápr. 15. 20:49
5/7 anonim válasza:
Ha interneten rendelted a terméket, akkor 8munkanapon belül kérheted a vételárat is, de én inkább csak felkeresném a boltot ahonnan rendeltél és szólnék, hogy ez történt és vagy cserélik vagy pénz vissza.
Ha nem a netről rendelted akkor gond lehet, bár igazából nem tudom honnan rendelhetted a neten kívül. (most gondolom nem egy magazinból vagy valami).
6/7 A kérdező kommentje:
Javításra küldtük el egy szervizbe, onnan jött vissza...
2014. ápr. 15. 22:29
7/7 anonim válasza:
Akkor velük kell felvenni a kapcsolatot, hogy ez nem így távozott és így érkezett.
Amúgy miről van szó?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!