Ha akciós áron vettem egy garanciás terméket, de az nem működik, így ki is cserélik, viszont mivel azóta már nincs akcióban, jogosan kérhetik tőlem cserénél a különbözetet?
Garanciális esetben a következő jogaid vannak neked és a boltnak:
1. Megcsinálhatják (elküldik szervizbe)
2. Ha nem lehet szervizelni akkor kicserélHETIK vagy felajánlhatják, hogy vásárold le az árát, esetleg felajánlhatnak egy más típusú hasonló paraméterű terméket (persze neked ezt illetve a vásárold le az árát dolgot lehetőséged van visszautasítani)
3. Ha a 1. és 2. lehetőség már megvolt akkor kérheted a pénz visszafizetését.
Szóval jogilag nem kötelezőek cserélni ha már nem akciós, de ebben az esetben te visszakérheted az árát mivel nem tudnak egy olyan terméket adni ami megfelel.
semmikepp nem kovetelheti toled az arkulonbseget. ha kovetelhetne, akkor ez egy jo strategia lehetne: minden selejtet eladna akciosan, hatha nem mindegyiket hozzak vissza...
a termek a jotallas targya, nem az ara, neked gondolom a termek kell, a tobbit oldja meg a kereskedo (leven h. neki is valszeg csak vissza kell kuldeni garanciaba a nagykereskedohoz es nincs tobb dolga vele, itt csak teged akar szivatni, meg eltantoritani a cseretol).
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!