MIt tudok tenni? Fogyasztó védelem foglalkozik vele?
Figyelj, a fogyasztóvédelmi hatóság nem úgy működik, hogy ha véletlenül olyasmiért tennél feljelentést ami nem rájuk tartozik akkor kimennek hozzád és jól megagyalnak.
Legrosszabb esetben kapsz tőlük egy jó hosszú levelet, amiben leírják, hogy mely jogszabályokra vonatkozóan nem intézkedhetnek az adott ügyben, de ennél sokkal valószínűbb, hogy kiszabnak egy szép kis bírságot a kis aranyosakra, és akkor talán nem fognak további szerencsétleneket átverni.
Ne feledd, hogy az ilyen cégek többsége pontosan azért virágzik és használja ki a hiszékeny embereket, mert még senkinek se jutott eszébe feljelenteni őket!
Most látom, már letelt a nyolc nap. :(
Ennyi időd törvény által garantáltan lett volna rá, hogy indoklás nélkül elállj a terméktől, még akkor is, ha az kifogástalan állapotban van. Az árát pedig vissza kellett volna kapnod. (Abban most nem vagyok biztos, hogy a szállítás díját ilyenkor levonják-e belőle.)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!