Kezdőoldal » Politika » Törvények, jog » Mit tudok tenni Tehetek...

Mit tudok tenni Tehetek feljelentést? Foglalkozik vele a rendőrség vagy a fogyasztó védelem?

Figyelt kérdés
Vettem egy új kabátott még a télem L-est cm is ki volt írva.L-eset kaptam a cimke szerint de cm eltér talán S-méret.Az december környékén vásároltam a vaterán de sajnos az eladó szerint ő nem csapod be mert azt kaptam amit kértem.A kifogása ,hogy hazudok vagy ki mostam a kabátott és össze ment.Ennek már lassan 4 hónapja, hogy zaklatom e-mailokkal ,hogy vegye vissza de reménytelen.
2013. márc. 30. 14:27
 1/7 A kérdező kommentje:
Ja és a kabát ára 11000ft volt.
2013. márc. 30. 14:32
 2/7 anonim ***** válasza:

az ilyen internetes vásárlásoknál problémás a dolog,tudtommal ezekkel nem foglalkozik a fogyasztóvédelem

tudod valahogy bizonyítani(korábbi e-mail stb)hogy nem a megfelelő méretű kabátot kaptad?

2013. márc. 30. 14:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:

a problémád nem rendőrségi ügy.

hosszú és költséges peres eljárás lehet max belőle, de ilyen problémával nem sok esélyed. főleg ha a cimkén is a jó méret szerepel.


Nem minden méret stimmel, pl a kínaiaknál totál el van számolva minden.

Add el a kabátot valakinek és legközelebb figyelj oda, hogy kitől vásárolsz. Komolyabb értéket csak személyesen.

2013. márc. 30. 14:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
Mint írták nem a rendőrségre tartozik. Csalás nem történhetett, ha azt kaptad meg ami a leírásban szerepelt.
2013. márc. 30. 19:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:
Mostad a kabátod? A használati utasítás szerint? Milyen anyagból van? Az eladótól kérd meg a S-méretnek a mérettáblázatát és így le tudod mérni a méreteket a kabáton ami egyértelmű bizonyíték arra,hogy a méret jó vagy nem jó? Egyébként ha rossz a méret akkor általában csak címkét cserélnek a ruhaneműben. Ha nem az eladó gyártja akkor kérd attól, aki előállította a terméket. Ha egyértelműen L-es méret vagy és mindig ugyanezt a méretet veszed akkor menj a Fogyasztóvédelemhez.
2013. márc. 31. 17:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:

hát leginkább a VATERÁHOZ fordulj!!!!! írd meg hogy mi történt, és az eladóval történt üzenetváltásaidat is csatold (mail-ek és/vagy a terméklapon történt kommunikációt, tehát mindent, amivel igazolni tudod, hogy becsapott az eladó -- ha pénzvisszatérítést nem is, de annyit mindenképpen elérsz, hogy kitiltják a piactérről az inkorrekt emberkét.


ha komoly eladó az illető, akinek fontos a pozitív visszajelzések gyűjtése, akkor sanszos, hogy nem szeretné ha kitiltanák, és új profillal előről kelljen kezdenie felépítenie magát, és akkor talán még az is megeshet, hogy a Vatera felszólítására kártalanít téged - de legalábbis mást már nem fog tudni átverni, az is valami...

2013. máj. 22. 15:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:

előttem már írték mások, de azért hadd írjam le én is, régi vaterásként, hogy nagyobb értékű - nem kell itt óriási pénzekre gondolni, akár már 4-5000 forintos tranzakciónál is fontos, hogy személyes átvételt kell kérni, és csak megtekintés után kifizetni a terméket.


ha ebbe semmiképpen nem akar belemenni az eladó, akkor el kell engedni a dolgot, mert az ilyeneken csak veszíthetsz - kivétel persze az olyan eladó, akinek rengeteg pozitív értékelése van, és lehetőleg egyetlen negatív se, illetve, ha már vásároltál tőle korábban, és korrekt volt...

2013. máj. 22. 16:02
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!