Vaterás adásvételnél mik a jogi szabályok?
Eladtam egy vadiúj,bontatlan csomagolású terméket a szabályok szerint elutalta a
vevő a pénzt,és a termék meg is érkezett neki,de nem működik,a termék csomagolása
bontatlan,ezt vevő a nekem írt e-mailben meg is erősítette! Most természetesen szeretné
vissza az árát,és hatósági üggyel fenyeget,bevizsgáltatási költségeket és egyéb
dolgokat szeretne velem megfizettetni,én a játékot jóhiszeműen adtam el,mivel sosem volt kibontva,honnan kellett volna tudnom,hogy rossz???Garancia és
számla NÉLKÜL,ez a leírásban is szerepel!!!Mi a teendő???
Joga van visszakapnia a garancia nélkül árult termékem vételárát? Nem egy nagy érték(3000 Ft),de nem akarnék egy balek lenni,aki hagyja magát lehúzni!!!
hatóságokat nem érdekli.
perelhet téged. sokba kerülne neki, tehát nem éri meg.
Ha tudod, hogy a te hibád esetleg, ha van rá esély, hogy a termék rossz, akkor mondd neki, hogy küldje vissza. megnézed és ha tényleg rossz, illetve nem cserélte ki másikra, stb, akkor visszaadod az árát.
így tisztességes.
amúgy jogilag esélye sincs. ha nagyon tenyérbemászó a stílusa, akkor mond meg neki ezeket és szard le. Csak max odamegy és önbíráskodni fog.
Csak ennyire "aranyos" a vevő!!!Ha más stílusban kezdi,talán nem tartanánk itt....Ez írta :
Én tisztába vagyok jogaimmal. Ha nem tudunk megállapodni, akkor első lépésben jelzem vatera felé.
Hétfőn felhívom a kermit és beviszem bevizsgálásra, (igaz akkor 1-2 hétig is benne állhat a pénzem)
Itt megállapítják a hibát. Onnan áthelyezik a Fogyasztói jogvita rendezése alá eső irodába.
Szóval és így tovább. De Te is utána tudsz nézni.
Itt a Te kezedbe van a döntés,vagy meg tudunk állapodni, vagy vizsgáltassam be a terméket.
Természetesen ha beigazolódik rossz a termék, akkor a költségeket Neked kell állni.
Heló!
Először is, pontosan mit adtál el neki? Nem kel la pontos címe vagy hasonlók, hanem hogy konkretizáljuk, hogy miről van szó egyáltalán.
Rednben.
"Garancia és számla NÉLKÜL,ez a leírásban is szerepel!"
Itt eldőlt a dolog.
Az illető semmti sem cisnálhat, mert a fenti mondat szerepelt az eladási adatokban, mivel nem tudja bizonyítani, hogy nem ő tette tönkre.
Te eladtad a terméket, eljuttattad hozzá, innentől kezdve ágyő.
Pontozd le szerintem, írj a Vaterának, milyen vevő, és ennyi. Semmit sem tehet ellened, ugyanis, semmi "rosszat" nem követtél el.
Ő csak vissza akarja kapni a pénzét, amit vagy visszaadsz neki - ami szép gesztus lenne, de ha nem teszed, az se baj -, vagy nem.
Szóval nyugodj meg, nem lesz belőle, vagyis nem lehet (!) belőle semmi. hivatalos ügy.
Én mondjuk hardveraprón szoktam hirdetni, alapjáraton úgy korrekt ha ad az ember x nap próbagaranciát, pont az ilyen esetekre. Már hogy én speciel szarul érezném magam hogy (önhibámon kívül) megkárosítottam valakit.
Ilyen esetben mondjuk úgy lehetne korrekt, hogy pénz visszaad, a cuccot meg visszaküldi, de tekintve hogy garanciát nem vállaltál rá, így konkrétan le van zárva az "ügy".
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!