Szállásadó sem vendégkönyvet nem adott át, sem jegyzőkönyvet nem volt hajlandó felvenni?
Egy kollégiumról van szó, amely vendégszobák kiadásával is foglalkozik. Előre lefoglalt szobám volt, mégis a helyszínen közölték, hogy nincs szabad szobájuk.
Este volt már, így csak a portás volt a helyszínen. Ő nem volt hajlandó semmilyen panaszt felvenni, csak elzavart és közölte, hogy nem állok velük semmilyen jogviszonyban, úgyhogy nincs jogom panaszkodni sem. Semmilyen segítséget sem nyújtott.
Az éjszakát ezek után egy drága hotelben kellett töltenem, ahová taxival tudtam csak eljutni. Hova forduljak először a kártérítési igényemmel?
Tényleg nem kell egy kollégiumnak -ami vendégszoák kiadásával is foglalkozik- vendégkönyvet tartania? Jegyzőkönyvet felvennie panasz esetén?
Igen is meg nem is.
Telefonon foglaltam a szobát és ezt el is ismerték, de állításuk szerint ez a város másik végében lévő kollégiumba szólt és ott vártak rám.
Csakhogy én a telefonban (a hívott telefonszámot ennek a kollégiumnak a honlapján találtam) kimondottan ezt a helyszínt kértem és erre kaptam a hölgytől a telefonban megerősítést. Továbbá korábban is, ebben a kollégiumban szálltam meg.
Korábbi gyakorlat alapján elég volt eddig. És most is elismerték, hogy foglaltam, csak utólag a helyszínt máshova helyezték...
De tényleg nem kell "panaszkönyvet" tartaniuk? Mindegyik kisboltban kifüggesztve kell ilyennek lennie, különben büntetnek az ellenőrök. Egy szállásadónak meg nem kell? Ezt nem tudom elképzelni.
Fel fogom keresni a fogyasztóvédelmet.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!