Tudok csinálni valamit, ha hiába viszem vissza a garanciális terméket nem csinálnak vele semmi, csak visszaadják?
Nos, boltban lenyomtak jó sok évet, és ha annyi ezresem lenne ahány hibátlan cuccot vissza hoztak "nem működőként", van az a csúnya szó összetétel, hogy "user error"...
Másfelől éppen eleget hallottam szemét boltokról vagy nagykerekről, szóval kérdező NE hagyd magad!
Bemész a boltba, KELL lennie szerviz részlegnek, de ha máshol nem az eladó pulton produkálja a boltos azt ami kérdezőnek nem működik vagy fordítva, próbálja meg hiba nélkül kivitelezni, amit kérdező reklamál. Ha nem megy nekik, akkor küldték vissza a "szervizbe" a terméket rendes, korrekt, részletes hiba leírással!
Három munkanapon belül (ami NEM 72 óra) vagy csereterméket vagy pénzt kell visszaadniuk. 15 munkanapon belül meg garancia időn belül kötelesek megjavíttatni vagy cserélni.
Annyit tehetsz, hogy a szervizben bekapcsoltatod, és bebizonyíttatod a szerelővel, hogy nincs semmi baja!
Ha hepciáskodnak, irány a fogyasztóvédelem.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!