Munkahelyen hivatalos iratokkal való visszaélés ellen mit lehet lépni?
Volt kollégám a jelenlétimben átírta az időpontokat, olyan iratokat tüntetett el, amik a munkahelyen rám voltak bízva.
Ez hivatalos iratokkal való visszaélésnek nevezhető?Esetleg valamilyen úton büntethető?
Hol lehet az ilyesmit jelenteni?
Ez inkább magánokirathamisítás.
Persze nem írod milyen munkahely, tehát lehet akár hivatalos irat is.
Legelőször talán a főnöknek jelezd, egyébként pedig rendőrség.
A főnöknek annak idején szóltam, mondtam hogy a jelenlétimbe belefirkált,akkor kapott is szóbeli figyelmeztetést.(Nem mintha bármivel is fegyelmezhető lett volna)...
A papírok, amik eltűntek az iskolai élelmezéssel voltak kapcsolatosak, mindig a konyhai polcon voltak és egy esetleges ellenőrzés során lehettek volna fontosak.Ezek állítólag eltűntek.Nem tűnt úgy, mintha engem hibáztatnának a kollégák emiatt, csak megkérdezték, nem tudom-e esetleg hol lehetnek?Mivel rám volt bízva a vezetésük.Akkor én már nem dolgoztam ott.Nem tudom, később meglettek-e?De elképzelhetőnek tartom, hogy az ellenséges kolegína tüntette el, hogy bajba keverjen.
Csak azért kérdezem, hogy ha netán legközelebb hasonló helyzetbe kerülnék akkor mit tehetek?Illetve így utólag, 1-2 évvel az eset után tehetnék-e valamit?Bár szerintem már mindegy, csak kíváncsi vagyok..
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!