Mi a menete egy, a fogyasztóvédők felé tett bejelentésnek?
Tehát, ha úgy érzem, hogy nem megfelelően járt el egy üzlet a hibás termékkel kapcsolatban, akkor hogyan kell bejelentést tennem a fogyasztóvédelem felé? Telefonon? Írásban?
Valaki le tudná írni a saját történetét? Ruházati termékről van szó, pontosabban cipőről.
Előre is köszönöm a segítséget!
Írásban tedd a bejelentést.
Írj nekik egy levelet, ahol tárgyilagosan (nem felháborodott hangnemben), szépen összeszedetten leírod, hogy mi és hogyan történt, pontosan mit sérelmezel, mit vártál volna el.
Aztán kérd, hogy vizsgálják ki az ügyet.
Ha személyesen viszed be, akkor két példányt vigyél, és egyet vetess át velük. Ha postán küldöd, akkor minimum ajánlottan küldd (nem szükséges a térti erre, de lehet az is).
Ezek után vársz (jó sokat). Majd értesítenek, hogy megindítják az eljárást, vagy elutasítják a kérelmed.
Köszönöm a gyors választ!
Gyakran elutasítják az ilyen kérelmeket? Nem érzem alaptalannak a felháborodásom, csak érdekel, hogy mennyire korruptak =oD
Igen, ez a fotós dolog nekem is eszembe jutott, csak sajnos későn... azóta náluk a cipő és csakis egyetlen elbírálást tartok kedvezőnek számomra, méghozzá, hogy levásárolhatom az összeget.
Ha érdekel, akkor leírom a sztorit.
A cipő amiről szó van, itt csak sötétben találtam meg, az enyém bézs színű:
Március elején vettem a cipőt 7.000 forintét. Mivel pont akkor vettem amikor nem igazán tudtam kihasználni az időjárás enyhesége miatt, így kb. összességében egy hetet használtam. A felsőrésze, ahol a fűzős rész rásimul a nyelv részre elengedte a varrást. Gyönyörű fekete csík éktelenkedett rajta/alatta. Ekkor még nem volt egy hónapos a cipő. Visszavittem és mondták, hogy a cipész majd megjavítja, egy hét. Na kettő lett belőle és úgy jött vissza, hogy messziről látszódott, hogy hullámosan varrta meg, plusz egy gusztustalan szennyeződés, gondolom ragasztófolt is volt rajta. Mondtam, hogy én ezt így nem fogadom el. Nem ezért fizettem 7.000 forintot. A boltvezető helyettes stílusáról most nem ejtenék szót, pedig az is hagy kivetnivalót... szóval azt mondták, hogy 3 hét a szakértői vélemény. Ma járt le, ennek ellenére nem hívtak. Mindenképp le szeretném vásárolni, ugyanis ez nem egy nyári cipő, nem azért vettem, hogy május közepétől használjam, mellette nem tartom elfogadhatónak, hogy egy hét után így szétmenjen...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!