Vettem a Vaterán egy használt laptopot, amit postán küldtek el. A leírás szerint nem volt hibás, de tele van hibákkal. Mit tehetek?
első körben beszélned kéne az eladóval a problémáidról
ha nem hajlandó egyezkedni, akkor a vatera ügyfélszolgálatával
a fogyasztóvédelemnek ehhez semmi köze
feljelentéssel nem mész semmire, max polgári perben érvényesítheted a jogaidat
legközelebb ilyesmit személyes átvétellel
Két kérdésem van:
1. Vétel előtt megnézted-e az eladó minősítését, és jónak találtad-e?
2. Melyek az előforduló hibák, néhányat ha megneveznél..
Nem kioktatást kértem, hanem választ.
Más városba nem megyek el személyes átvételre.
Egyébként meg természetes,
hogy postán küldenek egy csomó mindent, amit veszel.
A pogári per az nem feljelentés útján megy?
a polgári per nem feljelentés útján megy
a ptk és a btk két külön dolog
megpróbáltál beszélni az eladóval?
milyen hibákról beszélünk?
"miért nem személyesen vetted át?"
Talán mert messze volt. De ez most mért fontos?
Nagyon egyszerű. Van egy olyan elv a vaterán, amit úgy vettem észre, nem csak én alkalmazok: ha olyan értékű dolgot veszek, aminek az ára érzékenyen érintene, ha elbuknám, akkor csakis személyesen veszem át.
Ez a határ nálam 10 ezer forint. Ha annál drágább, akkor vagy elutazom érte, vagy olyantól veszem meg, aki közelebb van.
Pont egy laptop meg egyáltalán nem tartozik a nehezen beszerezhető holmik közé, tekintve hogy annyi van belőle, mint a szemét. Ergo biztos, hogy akad a közelben is eladó.
Tehát így rendelni laptopot nagyon rossz üzleti döntés volt. De reméljük, nem került túl sokba, így a kérdező nem fizetett túl nagy tanulópénzt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!