Ők rögzíthetik a hívást, én meg nem? Milyen dolog ez?Telefonáltam a t-mobile ügyfélszolgálatára és ügyintézőhöz való kapcsolást kértem.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Te letagadod a rögzítést, ők nem. Egyrészt.
Másrészt ők nem csak azért rögzítik, hogy visszahallgassák, hogy veled mi is a probléma, ha gond van, hanem ha a telefonos kollégára panaszkodik az ügyfél, és esetleg jogos, akkor vissza tudják hallgatni, és számon tudják kérni, vagyis ez a telefonos kollégáknak is egy póráz, hogy vigyázzanak, mit mondanak a telefonban a kedves ügyfélnek. (dolgoztam diákmelóban telefonos munkát)
Ha beleegyeznek, rögzítheted, de közölnöd kell, mert ők is megteszik.
Illetve nem tudom, mennyire lehet ennek technikai akadálya, mehet-e 2 rögzítés egymás ellen, egy betelefonálós műsornál pl. begerjed a hívás, ha nem veszed le a tévé (rádió) hangját, míg beszélsz velük, lehet, hogy a 2 rögzítés is akadályozná egymást, ha olyan náluk a technika, vagy a te telefonodon. Ezt nem tudom, mert nem ismerem a készülékeket, de nem tartom kizártnak.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Itt nem az a kérdés, hogy jogos volt-e az, hogy rögzítette a hívást a kérdező, hanem hogy az milyen eljárás, hogy ha te hívsz egy ügyfélszolgálatot, rögzítik a hívást, választás nincs, vagy leteszed, vagy viseled, ha viszont a hívó fél rögzíti és akár közli is nem állnak vele szóba. A hívó félnek is lehet szüksége a hang rögzítésére, teszemazt vak vagy csökkentlátó, jegyzetelni nem tud, hiszen egy braille gép nem mindig áll rendelkezésre.
Abban igazatok van, hogy ha nem közli előre, hogy rögzítenmi fogja az sérti a személyiségi jogokat, de ki kell próbálni, felhívni vakként és mondani, hogy rögzíted a hívást te is.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Én továbbra is annyit mondok, hogy: jogszabály.
Utánanézni, mi van erről a "nagykönyvben" megírva.
Utána személyesen bemenni.
Nézzétek, akinél pl 100 ezer forintos érték forog kockán, elég felelőtlen, ha rögzítget,a személyes megjelenésnél nincs biztosabb...
Ja, s a lényeg: gyakran maguk az ügyintézők sincsenek tisztában a szabályokkal, főleg, ha 1. nap ül ott, főleg, ha semmiféle joggal kapcsolatos tájékoztatást nem kapnak a vezetőség részéről előzőleg, hogy mit szabad és mit nem, pedig nem ártana.
Elvégre nem csak kötelességek vannak..
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!