Kezdőoldal » Politika » Törvények, jog » Ők rögzíthetik a hívást, én...

Ők rögzíthetik a hívást, én meg nem? Milyen dolog ez?Telefonáltam a t-mobile ügyfélszolgálatára és ügyintézőhöz való kapcsolást kértem.

Figyelt kérdés
Kíváncsi voltam, hogy honnan töltötték fel a kártyámat. Elég rossz a memóriám, ezért gondoltam mielőtt mondja a nő a címet bekapcsolom a felvételt. Elkezdte rögzíteni, mire megkérdezte a nő, hogy rögzítem-e a hívást, letagadtam. Aztán sípolt ez a sz**r, és megkért, hogy állítsam meg a rögzítést, nem járul hozzá ahhoz, hogy rögzítsem a beszélgetést. Kérdem én milyen alapon? Mikor bekapcsoltak ők is elmondták, hogy rögzítik a hívást, akkor csak nekik szabad? Van valami erre vonatkozó jogszabály?
2009. jan. 27. 14:19
1 2
 11/15 anonim ***** válasza:
84%

Te letagadod a rögzítést, ők nem. Egyrészt.


Másrészt ők nem csak azért rögzítik, hogy visszahallgassák, hogy veled mi is a probléma, ha gond van, hanem ha a telefonos kollégára panaszkodik az ügyfél, és esetleg jogos, akkor vissza tudják hallgatni, és számon tudják kérni, vagyis ez a telefonos kollégáknak is egy póráz, hogy vigyázzanak, mit mondanak a telefonban a kedves ügyfélnek. (dolgoztam diákmelóban telefonos munkát)


Ha beleegyeznek, rögzítheted, de közölnöd kell, mert ők is megteszik.

Illetve nem tudom, mennyire lehet ennek technikai akadálya, mehet-e 2 rögzítés egymás ellen, egy betelefonálós műsornál pl. begerjed a hívás, ha nem veszed le a tévé (rádió) hangját, míg beszélsz velük, lehet, hogy a 2 rögzítés is akadályozná egymást, ha olyan náluk a technika, vagy a te telefonodon. Ezt nem tudom, mert nem ismerem a készülékeket, de nem tartom kizártnak.

2009. jan. 27. 20:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/15 anonim ***** válasza:
67%
Azért a gyakorlatban - ha netán az ügyfélnek lenne igaza - "el szokott tűnni" a felvétel. Titokzatos módon...
2009. jan. 27. 20:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/15 anonim ***** válasza:
100%
Nem feltétlenül tűnnek el a felvételek, hallottam már esetet, hogy tényleg előszedték a kedves kollégát. Belső infó.
2009. jan. 27. 20:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/15 anonim válasza:
100%

Itt nem az a kérdés, hogy jogos volt-e az, hogy rögzítette a hívást a kérdező, hanem hogy az milyen eljárás, hogy ha te hívsz egy ügyfélszolgálatot, rögzítik a hívást, választás nincs, vagy leteszed, vagy viseled, ha viszont a hívó fél rögzíti és akár közli is nem állnak vele szóba. A hívó félnek is lehet szüksége a hang rögzítésére, teszemazt vak vagy csökkentlátó, jegyzetelni nem tud, hiszen egy braille gép nem mindig áll rendelkezésre.

Abban igazatok van, hogy ha nem közli előre, hogy rögzítenmi fogja az sérti a személyiségi jogokat, de ki kell próbálni, felhívni vakként és mondani, hogy rögzíted a hívást te is.

2009. jan. 27. 22:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/15 anonim ***** válasza:
100%

Én továbbra is annyit mondok, hogy: jogszabály.

Utánanézni, mi van erről a "nagykönyvben" megírva.

Utána személyesen bemenni.

Nézzétek, akinél pl 100 ezer forintos érték forog kockán, elég felelőtlen, ha rögzítget,a személyes megjelenésnél nincs biztosabb...

Ja, s a lényeg: gyakran maguk az ügyintézők sincsenek tisztában a szabályokkal, főleg, ha 1. nap ül ott, főleg, ha semmiféle joggal kapcsolatos tájékoztatást nem kapnak a vezetőség részéről előzőleg, hogy mit szabad és mit nem, pedig nem ártana.

Elvégre nem csak kötelességek vannak..

2009. jan. 28. 08:36
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!