Ők rögzíthetik a hívást, én meg nem? Milyen dolog ez?Telefonáltam a t-mobile ügyfélszolgálatára és ügyintézőhöz való kapcsolást kértem.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
már ne is haragudj, de valahol te is érezted, hogy a dolog ven teljesen korrekt, különben minek tagadta le? vagy tévednék?
Arról nem is beszélve, hogy ők ELŐRE közlik veled, hogy rögzíteni fogják, míg te ezt nem tetted meg.
Másrészről nekik van egy szabályzatuk (betertják, nem tartják, az most lényegtelen) arra vonatkozóan, hogy meddig őrzik meg a beszélgetést és mire használhatják fel. Ezt (legalábbis elvileg) számon lehet rajtuk kérni. Azzal kapcsolatban, amit te rögzítesz semmi ilyesmi nincsen.
Egyébként a személyiségi jogok megsértése kategóriájába esik. Mármint amit te csináltál.
közlik? konkrétan mondják, hogy rögzítik, vagy leteszem vagy pedig belemegyek, ezt rákényszerítésnek hívják öregem, nem közlésnek! az már meg csak a hab a tortán, hogy végül a nő nemhogy azt nem tudta megmondani milyen kártyáról, vagy hol, csak annyit tudott megállapítani, hogy egy automatából töltötték fel. ez igazán nagy segítség volt, köszönöm...
mocskos, pénzleső társaság! úgy tudtam a szolgáltató van az ügyfélért, és nem fordítva
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
igazából nem is tudom, hogy az ilyen emberek iránt mint te, szánalmat vagy utálatot érezzek.
Sunnyogtál, lebuktál, és még neked áll feljebb.
Annak, hogy ők nem tudtak segíteni, mi köze van ahoz, hogy te felveheted-e vagy sem a beszélgetést?
Az, hogy azt mondják fel fogják venni az közlés. Te meg, ha nem akarod, hogy felvegyék, akkor nem telefonálsz velük. Ennyi. Ennek ez a szabálya.
Egyébként szerintem pont a magadfajták miatt csinálják, hogy aztán ne hazudhassatok mindenfélét össze-vissza, arról, miket mondott az ügyfélszolgálat.
Nem tetszik, lehet menni tüntetni!
megjegyzés:
Mivel nem hiszem, hogy együtt terelgettünk volna disznót, úgyhogy az "öregem" megszólítást tartogasd másnak!
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
1., Ők kijelentik: rögzítik a hívásod. Ha nem tetszik, fáradj be az ügyfélszolgálatra, és mondd el személyesen a bajod.
2., Felhívják a figyelmed a rögzítésre!
3., Te is rögzítheted a hívást, de előtte fel kell hívnod a hívott fél figyelmét, hogy a hívását rögzíted, különben személyi jogait sérted. Ezért is jelzett a telefonodon a program, hogy ne követhess el jogsértést, amire készültél. Ebben a helyzetben azonban a helyedben én nem nagyon keresgélnék jogszabályt, mert ha esetleg pereskedni készülnél, nem vagy éppen nyerő helyzetben.
A szolgáltató szabályszerűen járt, te akartad őket megtéveszteni.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Szerintem is kár volt letagadni, sőt, én azzal indítottam volna, hogy:"Nézze, ez és ez a gondom...és mivel fenn áll az esély, hogy ha nem derül ki az igazság, jogi útra terelődik az ügy a részedről,ezért szeretnéd rögzíteni a beszélgetést."Erre elvileg nem utasíthat vissza Téged, mint fogyasztót - itt ez a lényeg, hiszen Te elsősorban az vagy, így a Te előnyödre szóló szabályok a mérvadók."
Egyébként én megpróbálnám a helyedben még egyszer a telefonhívást, nem valószínű, hogy ugyanaz az ügyintéző veszi fel a kagylót, ha igen, akkor se pánikolj be, nem fog rögtön, azonnal beazonosítani, hiszen nap mint nap 100 + 100 ügyféllel beszél.Ha továbbra sem oké, hiába mondod el a szöveget a felvételről, menj be személyesen - ha van rá lehetőséged - az irodájukba.Ha kell, mondd el nekik az esetet, ha nagy pénzről van szó, akkor meg naprakészen szerezd be a jogszabály leírását, ami a fenti dologról szól és told az orruk elé nyugodtan.Ne hagyd magad!Sok sikert!
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Csatlakozom az előzőkhöz, mondanod kellett volna, hogy felveszed. Nem biztos persze, hogy beleegyezett volna akkorsem.
Szerintem menj be személyesen.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Én voltam telefonos ügyintéző, és én bizony megjegyeztem az ilyet mindig...
vagy beleírják a rendszerben a naplórészbe: a pasi felveszi a beszélgetést, és letagadja.
Így mindegyik ügyintéző tudni fogja...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!