Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » T-mobilnál, ha hívom a 1430-at...

T-mobilnál, ha hívom a 1430-at, hogy jutok el, az ÉLŐ ügyintézőhöz?

Figyelt kérdés

Már legalább fél órája próbálkozok, de nem találom, az ügyintézőt!!!

Melyik gombokat kellene nyomni????

HEEEEEEEEEELP


2011. júl. 2. 23:46
1 2
 1/15 anonim ***** válasza:
Nulla
2011. júl. 2. 23:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/15 A kérdező kommentje:
Próbáltam, és azt mondja, hogy ez a nyomógomb itt nem hasznélható...
2011. júl. 2. 23:51
 3/15 anonim ***** válasza:
Nálam meg azt hogy munkatársunk kapcsolása nullás gomb. Ha megnyomom akkor: Munkatársunk jelentkezéséig szíves türelmét kérjük - aztán kapcsolja is.
2011. júl. 2. 23:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/15 A kérdező kommentje:
DE ha felhívod, a 1430-at, akkor egyből nyomod a 0-as gombot, vagy belépsz valamelyik al menübe???
2011. júl. 2. 23:58
 5/15 anonim ***** válasza:

Nem nyomok semmi mást, először végighallgatom a szöveget.


Viszont ha üzleti előfizetésed van, ott nem működik.

2011. júl. 3. 00:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/15 A kérdező kommentje:
hát én nem értem komolyan...2 kártyám van, at egyik sima feltöltős, a másik előfizetéses..egyiken sem működik. most végig hallagattam a szöveget,és azt mondja, hogy ez a nyomógomb itt nem haszálható...
2011. júl. 3. 00:09
 7/15 anonim ***** válasza:
Előfizus vagyok, nálam is a 0-as gombbal tereferélhetek élő ügyintézővel.Várd meg még elmondja a szöveget és azt hogy melyik gomb mihez tartozik, ha nem nyomsz meg semmit pici szünet után már mondja is hogy ügyintéző kapcsolása 0-as gomb.Ha nem várod meg hogy a rendszer felajánlja a 0-ast akkor pedig azt mondja hogy ez a gomb nem használható!
2011. júl. 3. 09:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/15 anonim ***** válasza:

Opsz! Bocsi!

Most látom hogy éjszaka tetted fel a kérdést!

Hát persze hogy nem műkszik a 0-as gomb!

Ügyintézővel csak hétköznap munkaidőben beszélhetsz 8-16(talán18)óráig, minden más időpontban marad az automata!!!

2011. júl. 3. 09:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/15 anonim ***** válasza:

"Ha nem várod meg hogy a rendszer felajánlja a 0-ast akkor pedig azt mondja hogy ez a gomb nem használható!"


Próbáltam, nem kell megvárni. Amikor elkezd beszélni, már nyomom is és kapcsol.

2011. júl. 3. 21:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/15 anonim ***** válasza:

" Opsz! Bocsi!

Most látom hogy éjszaka tetted fel a kérdést!

Hát persze hogy nem műkszik a 0-as gomb!

Ügyintézővel csak hétköznap munkaidőben beszélhetsz 8-16(talán18)óráig, minden más időpontban marad az automata!!!"


[link]

2011. júl. 3. 21:11
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!