Az alábbi esetemet kik tudnák orvosolni jogi értelemben?
Figyelt kérdés
Még novemberben befizettem egyik autósiskolában a Gépjármű Kezelési Ismeretek (GKI C kategóriájára) a felkészülésre és a vizsgára egy elég magas összeget. A befizetést követően a számítógépemre küldte az iskola azt az anyagot amiből feltudok készülni, erre három hónapom lett volna,ha nem lettek volna olyan problémák ami akadályozta a felkészülésemet. Ez ilyen hogy egy egy témánál az oldal csak akkor enged tovább ha azt a feladatot teljesen elvégeztem.És számtalanszor nem engedett tovább, kiírta, hogy nem végzett az oldallal, és nem tudtam tovább folytatni a felkészülésemet. Az iskolánál bementem vagy 22 alkalommal ez ügyben, ahol megnézték, és érdekes mindig megtudták oldani a problémát, eleinte azt mondták ott, hogy ilyen a program sajnos, csak ők tudnak ebben segíteni, volt aki a számítógépemre fogta ezt a hibát. Nos a számítógépemet egy szakszervizben átvizsgálták semmit sem találtak,azt mondták a szofferrel lehet a baj amin tanulom ezt az anyagot. kifizettem 17 ezer forintot a szerviznek, amiért a gépemet átvizsgálták. Mivel vidéken dolgozom, ezért csak ritkán tudom a gépemen felkészülni, de kb félórát követően ugyanazok a problémákat adja ki a gépem, hogy nem végzett az oldallal és nem enged tovább. Már kellett vásárolnom + órákat elég magas költségen, de úgy szintén semmi nem változott. Kérdésem az. Ilyen pénz le nyúlásokat miért engednek meg az e-titánnak?Miért rossz szofvereket használnak? Ha valóban az a baja hogy nem enged tovább a felkészülésben. Már jeleztem ezt a Fogyasztóvédelemnél is írásban tértivevényes levélben, de még csak választ sem kaptam. Vagy valóban az Orbán miniszter elnökünk azt tehet amit csak akar? Mert az autós iskolánál is őt szidták hogy mindenért ő a felelős. Mit tudnák csinálni ez ügyben? Pl a lakás biztosításom is megszüntetésre került mert nem kaptam a díj befizetésére csekket, a biztosítónál azt mondják a központ postán elküldte a befizetési csekkemet, amit én nem kaptam meg, sőt azt is elmondták ennél a biztosítónál, hogy évente több millió forintokat kifizet a biztosító a csekkek legyártására, csak az a probléma hogy a postától nem kapják meg az ügyfelek ezeket a csekkeket. Például én kértem a biztosítót, küldjék már meg részemre a csekkem feladásáról szóló igazolását, de ezt elutasította a biztosító, azt mondta a biztosító nem fejős tehén. Tehát ezzel arra szerettem volna rávilágítani, hogy ma miért élünk ilyen cudar világban, hogy a szolgáltatók azt tehetnek az ügyfelekkel amit csak akarnak? (Megkárosíthatják stb).tegnapelőtt 05:47
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!