Ha több panasz van egy céggel kapcsolatban, akkor a panaszok benyújtását egy e-mailben érdemes megtenni vagy minden panaszt külön e-mailben célszerű jelezni?
Egy szolgáltató ügyfélszolgálati munkatársával folytatott telefonbeszélgetése során rendkívüli hiányosságokról tett tanúbizonyságot. Ennek kapcsán panaszlevelet szeretnék írni (e-mailben akarom elküldeni).
Egy megrendelt termékek másfél hét alatt nem érkezett meg a cég által vállalt 2-4 nap helyett, de a legfőbb gond mégsem ez volt, hanem a továbbiak, amit viszont nagyon hosszú lenne leírni.
A több levélre több figyelmet is fordítanak, több ügyintézőhöz jut el az ügyed.
Minél több az e-mail annál több dolguk van vele. Ha valamit el akarsz érni, akkor spammeld minden nap a kéréseddel a címüket, akár többször.
Ha csak panaszbejelentés, hogy a jövőben hátha jobban megy ez a dolog akkor elég egyszer egyben az összes hibát.
Tapasztalatom szerint ez egy jó kezdés. Sajnos a mai magyarországon néhány ügyintézőt kifejezetten szekálnod kell, hogy végigvigye emberi időn belül az ügyedet.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!