Kezdőoldal » Politika » Törvények, jog » Ha több panasz van egy céggel...

Ha több panasz van egy céggel kapcsolatban, akkor a panaszok benyújtását egy e-mailben érdemes megtenni vagy minden panaszt külön e-mailben célszerű jelezni?

Figyelt kérdés

Egy szolgáltató ügyfélszolgálati munkatársával folytatott telefonbeszélgetése során rendkívüli hiányosságokról tett tanúbizonyságot. Ennek kapcsán panaszlevelet szeretnék írni (e-mailben akarom elküldeni).


Egy megrendelt termékek másfél hét alatt nem érkezett meg a cég által vállalt 2-4 nap helyett, de a legfőbb gond mégsem ez volt, hanem a továbbiak, amit viszont nagyon hosszú lenne leírni.



ma 13:55
 1/1 anonim ***** válasza:
100%

A több levélre több figyelmet is fordítanak, több ügyintézőhöz jut el az ügyed.

Minél több az e-mail annál több dolguk van vele. Ha valamit el akarsz érni, akkor spammeld minden nap a kéréseddel a címüket, akár többször.

Ha csak panaszbejelentés, hogy a jövőben hátha jobban megy ez a dolog akkor elég egyszer egyben az összes hibát.

Tapasztalatom szerint ez egy jó kezdés. Sajnos a mai magyarországon néhány ügyintézőt kifejezetten szekálnod kell, hogy végigvigye emberi időn belül az ügyedet.

ma 14:05
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!