Kezdőoldal » Politika » Törvények, jog » Jogos hogy a mobilszolgáltató...

Jogos hogy a mobilszolgáltató hüségidőbe inflációra hivatkozva emel?

Figyelt kérdés
Vodafon emelt 13% szazalekot direkt azert kötöttem.l hüséget hogy kiszámitható ár legyen. Bezzeg ha én szegném meg jönne a kötbér stb. Nem lehet birosághoz fordulni ezzel? Nem is a pénz hanem maga az elv.

márc. 27. 15:05
 1/8 anonim ***** válasza:
90%
Jogos. A más kérdés mennyire etikus.
márc. 27. 15:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
77%
Teccetek vóna másik kómányt választani, oszt nem kőne most ezeknek a gonosz szógátatóknak áratömölni.
márc. 27. 15:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim válasza:
26%
Nem jogos, megszegte a szerződést.
márc. 27. 15:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 A kérdező kommentje:
Kedves 2es. Yettel es t mobilis ugyab ezt csinalja. Azert telefon nelkul meg nem lehet mai vilagba lenni.
márc. 27. 15:36
 5/8 anonim ***** válasza:
72%

Sóhaj... nem szeretetszolgálat. Bele se tudsz gondolni, mekkora infrastruktúra kell ahhoz, hogy kiírhasd a nyávogásodat interneten. Ezt karbantartani kell, üzemeltetni, ezek költségei nőttek a beszállítói áremelés miatt, a karbantartók, technikusok, hálózati mérnökök, ügyfélszolgálaton dolgozók is ugyanúgy az inláció miatt magasabb fizetést kapnak, hogy legyen ember aki elvégzi a munkát. Ha neked lenne egy céged és azt tapasztalnád, hogy minden drágább és a munkavállalóidnak is több pénzt kell adni... sokáig nem tudnád tartani azt, hogy valamit nem fizetsz ki. Nem fizeted meg a hálózati mérnököt? Otthagy mint kutya a szarát. Nem költesz karbantartásra? Ideig óráig bejöhet, aztán ha valami leáll, valahol, akkor megy a fejvakargatás, ez nem olyan, hogy bemész a boltba és leemeled a polcról. A technikusok meg egy idő után szintén dobbantanak ilyen helyzetben, mert a fene se fog ilyen körülmények között dolgozni. Az ügyfélszolgálatra meg egyre több panaszos előfizető telefonál, az emberek kiégnek, mennek máshová. Plusz fizeted a kompenzációkat meg az ügyfêlmegtartó ajánlatokat.


És igen, más gazdasági helyzetben elképzelhető, hogy nem kéne inflációkövető áramelést bevezetni. Ászf-et azért áttanulmányoznám, ugyanis a szolgáltatóknak nem foteljogászaik vannak.

márc. 27. 16:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 Justinianus ***** válasza:
100%

Hűségidővel 7.000 volt, ami 13% emelés után felment 7.900-ra.

Hűségidő nélkül 10.000 lett volna, ami a szintén 13% emelés után felment volna 11.300-ra.

Legközelebb szúrj ki velük, és ne vállalj hűségidőt.

márc. 27. 19:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:
46%
El kéne olvasni a szerződést, amit aláírsz...
márc. 27. 23:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:
Igen, az ÁSZF-ben valószínűleg van erre vonatkozólag egy kitétel, hogy X mértékű inflációt meghaladó esetben emelhetnek árat.
márc. 28. 12:43
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!