Jogos hogy a mobilszolgáltató hüségidőbe inflációra hivatkozva emel?
Sóhaj... nem szeretetszolgálat. Bele se tudsz gondolni, mekkora infrastruktúra kell ahhoz, hogy kiírhasd a nyávogásodat interneten. Ezt karbantartani kell, üzemeltetni, ezek költségei nőttek a beszállítói áremelés miatt, a karbantartók, technikusok, hálózati mérnökök, ügyfélszolgálaton dolgozók is ugyanúgy az inláció miatt magasabb fizetést kapnak, hogy legyen ember aki elvégzi a munkát. Ha neked lenne egy céged és azt tapasztalnád, hogy minden drágább és a munkavállalóidnak is több pénzt kell adni... sokáig nem tudnád tartani azt, hogy valamit nem fizetsz ki. Nem fizeted meg a hálózati mérnököt? Otthagy mint kutya a szarát. Nem költesz karbantartásra? Ideig óráig bejöhet, aztán ha valami leáll, valahol, akkor megy a fejvakargatás, ez nem olyan, hogy bemész a boltba és leemeled a polcról. A technikusok meg egy idő után szintén dobbantanak ilyen helyzetben, mert a fene se fog ilyen körülmények között dolgozni. Az ügyfélszolgálatra meg egyre több panaszos előfizető telefonál, az emberek kiégnek, mennek máshová. Plusz fizeted a kompenzációkat meg az ügyfêlmegtartó ajánlatokat.
És igen, más gazdasági helyzetben elképzelhető, hogy nem kéne inflációkövető áramelést bevezetni. Ászf-et azért áttanulmányoznám, ugyanis a szolgáltatóknak nem foteljogászaik vannak.
Hűségidővel 7.000 volt, ami 13% emelés után felment 7.900-ra.
Hűségidő nélkül 10.000 lett volna, ami a szintén 13% emelés után felment volna 11.300-ra.
Legközelebb szúrj ki velük, és ne vállalj hűségidőt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!