Fogyasztóvédelmi feljelentést tettem a Booking ellen. Jellemzően ennek mennyi az átfutási ideje?
Mi volt a panasz és mi lett a vége?
Csak azért kérdezem, mert most nálunk is megy a huza-vona a Booking.com-al.
Foglaltunk egy szállást, amit ki is fizettünk online. A szálláshoz érve senkit nem tudtunk elérni, hogy elfoglalnánk a szállást. Sehol nem volt kiírva, hogy ott van a szállás, de a cím 100% hogy jó volt.
Elsőre csak a botok válaszoltak, hogy így jártunk, beszéljünk a szállásadóval. Csak a poén, hogy a szállásadó elérhetetlen minden olyan felületen, amit megadtak. (Email, telefon, booking chat)
Mivel elérhetetlen volt a szállásadó nyilván egy másik szállást kellett kivenni. Addig végre eljutottunk, hogy visszaadta a Booking a pénzünket, de azt állítják, hogy a két szállás közti különbséget is megtérítik. Most épp arra várunk, hogy mit lép a Booking erre.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!