Biztosítást közvetítő webshop ellen hol lehet fogyasztóvédelmi panaszt tenni? (Nem pénzügyit, hanem az ügyfélszolgálatuk ellen irányulót. )
Figyelt kérdés
A szabályzatában csak a MNB-t említi felügyeleti szervként, de a panaszom nem pénzügyi, hanem az ügyintézési gyakorlatról szól. Már kétszer feltettem nekik levélben ugyanazt a kérdést, semmi válasz, pedig 30 napon belül válaszolniuk kell(ett volna) rá. Persze közvetlen e-mail cím nincs, csak oldalon keresztüli üzenet. Hol és hogyan lehet panaszt tenni?#biztosítás #vizsgálat #ügyintézés #fogyasztóvédelem #panasz #biztosító #eljárás #hivatal #bejelentés #ügyfélszolgálat
2018. nov. 27. 14:54
2/5 A kérdező kommentje:
A cégnek már írtam többször, beszéltem velük többször telefonon és abszolút reménytelenek, ezért kellene a fogyasztóvédelemnek szólni!
2018. nov. 27. 17:39
3/5 anonim válasza:
A fogyasztóvédelmi felügyeletet is az MNB gyakorolja a biztosításközvetítők felett, így az MNB-hez lehet fordulni: [link]
4/5 anonim válasza:
Akkor miert nem oket kerested meg?
5/5 xswerdy válasza:
akkor is az MNB az illetékes, ha nem a szolgáltatás tartalmával van problémád, hanem pl. nem válaszolnak időben a leveledre
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!